“Serviceinnstilte og god mat”
Anmeldelse av Little Italy

Little Italy
Vurdert som nr. 51 av 208 Restauranter i Puerto Rico
Kjøkken: Italiensk
Middagsalternativer: Reservasjoner, Gatekjøkken
Middagsalternativer: Reservasjoner, Gatekjøkken
Anmeldt 31. desember 2018 via mobile enheter

Meget serviceinnstilt personale. Pizzaen var veldig god, men kanskje litt lite kylling som jeg hadde bestilt ekstra. Vi voksne fikk gratis baileys og ungdommen gratis is før vi gikk. Anbefaler et besøk her.

Takk, jorunns808

Anmeldt 5. februar 2018

Kvelden begynt bra, men etter å ha ventet 1 1/2 time på maten, etterlyste vi vår bestilling. Vi hadde en avtale og tiden begynte å bli knapp. Da kom vår bestilling, men kelneren ble svært sur når vi ba om regningen.
Da vi skulle betale, kom ingen til vårt bord. Vi måtte selv gå til kassen å betale. Ingen ba om unnskyldning eller takket oss for besøket. Det blir ingen flere besøk der av oss.

Dato for besøk: januar 2018
Takk, Flypassasjer
Anmeldt 10. januar 2018

Nydelig autentisk italiensk mat. Pastarettene er noen av de beste jeg har spist utenfor Italia. Veldig hyggelig betjening og servicen er veldig god

Dato for besøk: august 2017
Takk, jorunnf2018
Anmeldt 27. november 2017 via mobile enheter

Stedet ved Europasenteret, Puerto Rico anbefales.
Var der i forbindelse med ferie og spist flere ganger på samme restaurant.
Pizza Margarita var en av de beste pizzaer som jeg har spist, god og sprø bunn. Svinekotelettene en annen kveld var også gode, likeså svinesnitzel. Vil prøve flere retter andre kvelder.
Prisene er akseptable ifht de andre restaurantene i senteret. Hyggelige servitører som også kan "slå en spøk".
Lokalet er OK, men ikke mer.
Anbefales

Dato for besøk: november 2017
Takk, Jorund51
Anmeldt 7. november 2017

Vi har vært der mange ganger, ikke noe mas fra innkaster, de trenger heller ikke det. Store porsjoner og god variert mat, både kjøtt og fisk. Pizzakokken står i restauranten og steiker pizzaen der. Vi har også kjøpt take away mat derfra. Stedet ligger i Europa senteret. Kan anbefales.

Dato for besøk: oktober 2017
Takk, focus1232013

Reisende som så på Little Italy, så også på

Puerto Rico, Gran Canaria

Har du vært i Little Italy? Del dine erfaringer!