“Buffet under tidligere kvaliteter”
Anmeldelse av Wok Great Slow Boat

Wok Great Slow Boat
Vurdert som nr. 54 av 209 Restauranter i Puerto Rico
Kjøkken: Kinesisk
Middagsalternativer: Sent på kvelden, Levering, Reservasjoner
Middagsalternativer: Sent på kvelden, Levering, Reservasjoner
Anmeldt 6. januar 2019

Som nesten "Stamgjest" her - har smaksløkene eksplodert når jeg nærmer meg disse hyggelige Kinesere. Tidligere har jeg alltid smakt litt på de fleste retter - men etter at jeg fikk et tips av en svenske - tok jeg litt mer kylling-boller assorterte. Når jeg skar bollene slik jeg var blitt fortalt - viste det seg at det nesten ikke fantes kylling i de store "kyllingbollene". Skuffet lot jeg det meste av deigen bli igjen på fatet. Derimot var oksekjøtt, reker og andre godsaker som alltid - Meget velsmakende. Anbefales!

Takk, Keinapel

Anmeldt 3. januar 2019

Spiser her ofte. Hyggelig personale, godt utvalg på buffet, et raskt og rimelig alternativ. Kan absolutt anbefales.

1  Takk, Raymond S
Anmeldt 28. august 2018 via mobile enheter

Her er vi innom hver gang vi er på Gran Canaria. De har en meget bra og billig bufe og bestandig hyggelig betjening. Mye variert mat og en stor disk med diverse mat som kokken kan steike mens man står å venter.

Takk, 82charlottef
Anmeldt 26. august 2018 via mobile enheter

Fantastisk service og mat. Du blir godt tatt imot, de kjenner deg igjen etter bare en gang. Utrolig hyggelige, hele gjengen. De er behjelpelige med alt du måtte ønske. Dette er den beste servicen vi har fått hele ferien :) mat og dessert.. så mye du vil. Og kaffe/te/bayles gir de på huset :)
Vi har vært et par ganger nå, og kommer til å gå igjen :)

1  Takk, tjohnsen93
Anmeldt 24. august 2018 via mobile enheter

❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️ Nydelig mat og kjempegod service! Ansatte er . Beste kinarestauranten på øya. Anbefales

1  Takk, Karoline K

Reisende som så på Wok Great Slow Boat, så også på

Har du vært i Wok Great Slow Boat? Del dine erfaringer!