“Grei toast, men lite brus for pengene”
Anmeldelse av Las Brasas

Las Brasas
Vurdert som nr. 131 av 209 Restauranter i Puerto Rico
Kjøkken: Internasjonalt
Anmeldt 3. februar 2019

Vi var der denne gangen ved 15:00 tiden og skulle bare ha en liten toast hver. Vi ba om å få Pepsi Max-en samtidig med maten (det er ikke noe stas med doven utvannet brus).Det er vist ikke mulig å få for den kom minst 5 minutter før maten. Vi ble spurt om vi ville ha is i brusen, og det svarte vi ja på. Muligens dumt, for glassene var fylt til randen med isbiter og så var det helt brus over, men det ble jo ikke mye plass til Pepsi-en.

Toasten var helt grei, pomes frites som fulgte med virket veldig fet, men det blir vel slik når den blir stekt i fettgryte.

Da vi skulle betale var det liten interesse i å komme med regningen. Det var lite folk der så de ville vel holde på de få som var der så lenge som mulig. Vi måtte i alle fall gå inn for å få betalt.

Las Brasas var jo en gang vår favoritt restaurant i Puerto Rico. Syns det har blitt dårligere med årene, men det er muligens jeg som har blitt mer kresen?

Takk, Abel46

Anmeldt 1. februar 2019 via mobile enheter

Mye mat. Ok tilberedning, men mangelfull service. Det virket som om personalet er fornøyd med å få deg inn - etterpå blir du lett glemt.

Dato for besøk: februar 2019
Takk, 274rogern
Anmeldt 15. november 2018 via mobile enheter

Dårligste servicen jeg har opplevd noen gang.
Vi var noen venner som skulle ut for å spise.
Vi ble lovet bord på terrasse av kelner i løpet av 2 minutter. Vi ventet i over 20 min.
Ble da lovet drikke på huset i kompensasjon, noe vi ikke fikk.
Det var vanskelig å få kontakt med kelnere under måltidet og når vi varsla at vi var misfornøyd når vi skulle gå, ble kelneren sint....

Takk, Road06912023437
Anmeldt 15. november 2018 via mobile enheter

Forferdelig service og uhøflige servitører. Tull og rot med regning, både feil bord og sum. Ødelagt kveld!

Takk, Scenic59387564580
Anmeldt 17. juli 2018 via mobile enheter

Stoppet for en hamburger og chips. Var ikke helt topp, hamburgeren var en liten tørr klump.
Kommer nok ikke tilbake hit.

Dato for besøk: juli 2018
Takk, Laader

Reisende som så på Las Brasas, så også på

Puerto Rico, Gran Canaria

Har du vært i Las Brasas? Del dine erfaringer!