“Ypperlig! India på sitt beste.”

Taj Mahal Indian Tandoori Resturent
Vurdert som nr. 27 av 208 Restauranter i Puerto Rico
Kjøkken: Indisk
Middagsalternativer: Sent på kvelden, Reservasjoner
Middagsalternativer: Sent på kvelden, Reservasjoner
Anmeldt 3. februar 2019 via mobile enheter

Veldig fornøyd etter å besøkt denne! Super mat og super betjening.
Anbefales hvis en liker indisk mat!

Dato for besøk: februar 2019
Takk, rolfa2017

Anmeldt 25. desember 2018 via mobile enheter

Veldig god autentisk indisk mat. Vi bestilte mye forskjellig og alt smakte veldig godt. Anbefales til alle

1  Takk, Tommy D
Anmeldt 21. juli 2018 via mobile enheter

Fikk denne restauranten anbefalt, og angrer ikke 1 sekund. Helt fantastisk mat... Anbefales virkelig

Dato for besøk: juli 2018
Takk, 547edvardd
Anmeldt 8. juni 2018 via mobile enheter

Vi bestemte oss for indisk mat i kveld, og valgte Taj Palace II i Puerto Rico Shoppingsenter. Det angrer vi ikke. Som vanlig fikk vi litt 'ventemat', det er jo alltid hyggelig. Hovedrettene var vi begge helt fornøyde med, passe spicy slik vi bestilte.
Hyggelig atmosfære er det alltid her, og flinke servitører.
Ingen tvil, hit drar vi igjen når vi får lyst på indisk mat.

Dato for besøk: juni 2018
Takk, 981harry_
Anmeldt 27. april 2018 via mobile enheter

Vi hadde lyst på indisk mat, og valgte Taj Palace II i Puerto Rico Shoppingsenter. Vi har vært der tidligere, og vært fornøyd. Nydelige smakfulle indiske retter som ble levert kortekt krydret etter våre ønsker. Betjeningen er seviceminded og vennlige. Ingen tvil, vi går dit igjen når vi får lyst på indisk mat.

Dato for besøk: april 2018
Takk, 981harry_

Reisende som så på Taj Mahal Indian Tandoori Resturent, så også på

Puerto Rico, Gran Canaria

Puerto Rico, Gran Canaria

Har du vært i Taj Mahal Indian Tandoori Resturent? Del dine erfaringer!