“Super strandrestaurant ”

Golden Beach
Vurdert som nr. 49 av 209 Restauranter i Puerto Rico
Kjøkken: Bespisning
Anmeldt 26. desember 2018 via mobile enheter

Perfekt beliggenhet rett på stranden. Hyggelige servitører. Vi delte toast med tomater og melon med skinke til forrett. Til hovedrett spiste vi kyllingsalat og pasta bolognese.

Takk, Mariusler

Anmeldt 10. juli 2018 via mobile enheter

Dette er uten tvil den beste restaurant på stranden i puerto rico. God mat, god drikke og veldig koselig betjening

Dato for besøk: juli 2018
Takk, 624lenes
Anmeldt 14. januar 2018 via mobile enheter

Rett fra stranden satt vi oss ned og fikk god service fra første stund. Godt brød med hvitløk og tomat til forrett. Smakfull bakt potet og god kylling. Vinen var passe temperert. Fantstisk å sitte og se utover havet.

Dato for besøk: januar 2018
Takk, Mariusler
Anmeldt 23. august 2017

Lunsjen vår bestod av panert Kylling bryst med pommes frites og salat + øl og smoothie. Nydelig. Etterpå kaffe og iskaffe. Iskaffe var den beste jeg har smakt til nå. 3 hyggelige kelnere gikk frem og tilbake, servicen var ypperlig. Beste restaurant så langt. Tusen takk.

Dato for besøk: august 2017
1  Takk, Heidi-Lill Wulf... L
Anmeldt 29. mai 2017 via mobile enheter

Hyggelig personale og god mat! Store porsjoner og gratis internett er normalt sett skeptisk til å spise fisk i utlandet men her anbefales det sterkt!

Dato for besøk: mai 2017
Takk, marshtin

Reisende som så på Golden Beach, så også på

Puerto de Mogan, Mogan
Puerto Rico, Gran Canaria

Har du vært i Golden Beach? Del dine erfaringer!