Irsk på sitt beste.

Veldig trivelig pub med god mat og drikke. Nydelig Irish Stew m/ Guinness hver fredag fra kl... les mer

Anmeldt 10. februar 2023
Mortjohn
Steinkjer, Norge
Koselig pub👍

Koselig pub. God mat. 3 av fire var veldig fornøyd med maten. Godt øl og gode sangria. Fin stemning... les mer

Anmeldt 21. mars 2019

fra kr 762,50
fra kr 187,69
fra kr 82,11
Anmeldt 13. februar 2018 via mobile enheter

Av og til har de god musikk. Meget effektivt personale. God stemning. Burde skifte ut sofabenkene oppe i hjørnet, de er ilke gode å sitte på. Vi kommet helt sikkert tilbake for en dans, et slag biljard eller bare for en liten forfriskning

Dato for opplevelse: februar 2018
Takk, PerTore
Anmeldt 8. juni 2017 via mobile enheter

Himmel og hav. Dette var snadder. Mye smak og litt fart. Egentlig en sports pub, liker somregel aldri slike steder. Men her bør man gjøre et unntak. Kan absolutt anbefales 😀

Dato for opplevelse: juni 2017
Takk, Otto G
Anmeldt 20. mai 2017 via mobile enheter

Vi tok frokost på dette stedet. En liten hyggelig pub med god frokost og god service. Ligger langt fra strand og utsikt, men en hyggelig plass.

Dato for opplevelse: april 2017
Takk, elises175
Anmeldt 2. april 2016 via mobile enheter

Har vært her nå en 3-4 ganger i løpet av 2-3 år og en fin atmosfære og god service. Anbefales ig 2-3 skjermer gir litt valgfri Fotball.

Dato for opplevelse: april 2016
Takk, Odd Erik K
Anmeldt 7. mars 2014

Engelsk frokost. Den største porsjonen. Hvitt brød, potetkaker, speilegg, tomatskive, sopp, speilegg. Utrolig godt. Og usunt, selvfølgelig. Trenger jeg å si det?

Kan anbefales for alle som ønsker dårlig samvittighet eller bare å fråtse litt.

Dato for opplevelse: mars 2014
Takk, MulleEllum