Morgencruise med Afrikat

fra
USD 73,20
per voksen
Sjekk tilgjengelighetSe fullstendig produktinformasjon

Ulike måter å oppleve Afrikat på
Morgencruise med Afrikat
377 anmeldelser
Afrikatiddagskryss
123 anmeldelser
Anmeldt 24. desember 2019 via mobile enheter

Helt fantastisk båttur ! Fin båt. Mannskap, omgivelser og service var helt perfekt. Anbefales til alle !

Takk, Lars B
Afrikat-Gran-Canaria, Guest Relations Manager på Afrikat, svarte på denne anmeldelsenBesvart 21. februar 2020

Hei Lars og takk for anbefalingen.
Hyggelig å høre at du hadde en fantastisk dag med oss.
Vi håper å se deg igjen på din neste ferie til Gran Canaria.
Solrike hilsener, Team Afrikat

Anmeldt 6. august 2019 via mobile enheter

Kjempe bra stemning alt inkludert utenom coktails Berdre service skal du leite lenge etter. Og atmosfæren og opplevelsene er topp og tar du solnedgangs cruiset så er det ikke feil med live saksofon mens du ser solen dale ned bak havet.

Dato for opplevelse: august 2019
Takk, thomasnX7456FK
Afrikat-Gran-Canaria, Guest Relations Manager på Afrikat, svarte på denne anmeldelsenBesvart 13. oktober 2019

Hei Thomas, og takk for din tid og gjennomgang.
Flott å høre at du hadde en flott tur med solnedgangen og saksofonen.
Håper å se deg neste år. Solhilsener Team Afrikat

Anmeldt 21. juli 2019 via mobile enheter

En moderne båt med er topp mannskap. Vi hadde en super dag. 2 tenåringer fikk prøve parasailing. Været bar topp. Mannskapet klarte å få alle til å føle seg hjemme. Informasjon gikk på 4 språk og var nesten ett standup show.

Takk, mofolv
Afrikat-Gran-Canaria, Public Relations Manager på Afrikat, svarte på denne anmeldelsenBesvart 3. oktober 2019

Hi and thanks for your time to leave a review.
It´s great that you had a fantastic day with us and that the teens also loved the parasailing.
And yes we want that people feel home.......
Hopefully we see you next time when you cisit GC again.
Sunny Regards, Team Afrikat

Anmeldt 9. juli 2019 via mobile enheter

Vi dro med Afrikat 08.45-15.15.
Super hyggelig crew og service.
Litt dyrt om bord på båten for cocktails, men øl, brus, sangria og vann var inkludert.

Anbefales veldig.

Dato for opplevelse: juli 2019
Takk, Thomas M
Afrikat-Gran-Canaria, Director of Sales på Afrikat, svarte på denne anmeldelsenBesvart 9. september 2019

Hei og takk for at du tok deg tid og deler deg gjennomgang og anbefaler oss på det sterkeste til andre besøkende. Så glad for å høre at du hadde det bra med oss. Vi håper å ønske deg velkommen tilbake ombord på ditt neste besøk på øya. Og ..... lagre havet Solrike hilsener fra Gran Canaria og Afrikat-teamet.

Anmeldt 23. mai 2019 via mobile enheter

Nydelig båt
Utrolig hyggelig personell
Mat og drikke var veldig bra
Så tok en ekstra dag på havet den uke vi var der, da vi likte denne båten så godt
Anbefales på det sterkeste

Takk, PerErikPed
Afrikat-Gran-Canaria, Guest Relations Manager på Afrikat, svarte på denne anmeldelsenBesvart 31. mai 2019

Hi Per-Erik and thank you for taking the time and share your Afrikat experience.
We are so pleased to hear you had a great trip with us and had a fantastic day. Thank you for the compliments about our service and staff......., we love what we do.
We cant wait to welcome you back onboard again on your next visit.

Sunny greetings from Gran Canaria and the Afrikat team.