“Uhøflig”

Planet Steakhouse
Vurdert som nr. 61 av 209 Restauranter i Puerto Rico
Kjøkken: Steakhouse
Anmeldt 26. november 2018 via mobile enheter

Vi, en familie på tre voksne, hadde tenkt å ta et glass vin hver. Vi fikk ikke sitte der hvis vi ikke spiste. Riktig uhøflig betjening. Gir dem strykkarakter!!!

1  Takk, Agnar84

Anmeldt 23. oktober 2018

Vi var to familier på åtte stk. og alle var meget fornøyd med maten. Noen bestilte mexicansk, noen pizza og resten biff. Nydelig mør biff og god saus til. Hyggelig betjening!

Takk, GlennH1348
Anmeldt 14. april 2018 via mobile enheter

Rettene var dynket i alt for mye saus, og ikke så flott dandert. Biffen til samboeren min var seeeeeiiiig, men mine ribs var veldig gode! Servicen var litt treg, men vi var der rett før stengetid, så de var sikkert opptatt. Kan ikke gi de mer enn 3 når de kaller seg ett steakhouse og ikke klarer å steke biff.

Dato for besøk: april 2018
Takk, AdvisorJJ
Anmeldt 30. mars 2018 via mobile enheter

Spiste entrecôte her og den var mør og saftig. Madammen hadde grillspyd som også var bra. Posisjonene var i største laget for alle i familien. Barna hadde pizza som de var tilfreds med. Humørfylte servitører. Ett stort pluss at de kom med kjeks til vår syv måneder gamle sønn! God plass om man har barnevogn og sitter ut mot gata. totalt intrykk var meget bra!

Dato for besøk: mars 2018
Takk, 923espens
Anmeldt 20. mars 2018 via mobile enheter

Maten var gjennomsnittlig, litt smakløs - greit, men ikke mer.

Innkasterne serverte drikke til ventende gjester, og etterhvert tilbød han gjestene å drikke rett fra flaska. Deretter serverte han etterdrink til oss fra samme flaska - dette er ikke greit. Lurer på hvordan kjøkkenhygiene er?

Dato for besøk: mars 2018
Takk, enollone

Reisende som så på Planet Steakhouse, så også på

Puerto Rico, Gran Canaria
Puerto Rico, Gran Canaria

Har du vært i Planet Steakhouse? Del dine erfaringer!