“Feriens beste middag”

Planet Steakhouse
Vurdert som nr. 61 av 209 Restauranter i Puerto Rico
Kjøkken: Steakhouse
Anmeldt 28. januar 2019

Vi ble anbefalt en fiskerett som het Sjøtunge Planet av en smilende og hyggelig kelner. Hun anbefalte også en hvitvin, som vi ikke kjente til fra før.
Vinen kom raskt på bordet i en kjøler, og vi nøt den mens vi tittet på folk som ruslet forbi restauranten.
Maten tok nok en stund før den ble ferdig, men det var fort glemt når vi ble servert retten. Hele ryggbeinet på fisken var tatt ut, og kunstferdig dandert til på tallerkenen. Dette var feriens overraskelse, også så utrolig godt.
Sannsynligvis den beste fisken vi har smakt, og vinen var så god at vi bestilte en til.

Takk, jon a

Anmeldt 21. januar 2019 via mobile enheter

Bestilte middag entrecôte og brocheta mixa. Smakfull og god Middag! Nytes sammen med to glass lokal rødvin.
Hyggelig og forståelsesfull kelner.
Rent og pent!

Takk, 989lassea
Anmeldt 14. januar 2019 via mobile enheter

God mat og drikke, og en fanastisk gjeng som jobber her. Stamsted for oss En plass vi er innom flere ganger hver ferie.

Takk, Cato N
Anmeldt 2. januar 2019 via mobile enheter

Jeg og min kone tenkte å ta en pizza og litt drikke her ettersom førsteinntrykket så veldig greit ut.
Det var skivebom.
Vi bestiller pizza med kylling (barbeque). Får en vanlig pizza med kylling DYNKET i barbequesaus ( glemte dessverre å ta bildet på grunn av sjokket) den var aldeles grusom. Husets hvitvin var den værste vi ha smakt hittil. Ølet var godt.
Den sure servitrisen som smilte og var smørblid til noen av de som kom forbi er den minst egnede servitør vi noen gang har sett og hun har nok ingen begrep om ordet service. Det finnes INGEN grunn til å gå innom her. Det er da nok andre alternativ. Bye bye!

1  Takk, Jadamasa
Anmeldt 26. november 2018 via mobile enheter

Vi, en familie på tre voksne, hadde tenkt å ta et glass vin hver. Vi fikk ikke sitte der hvis vi ikke spiste. Riktig uhøflig betjening. Gir dem strykkarakter!!!

1  Takk, Agnar84

Reisende som så på Planet Steakhouse, så også på

Puerto Rico, Gran Canaria
Puerto Rico, Gran Canaria

Har du vært i Planet Steakhouse? Del dine erfaringer!