Verdt ett, eller flere besøk

Kom her tidlig ettermiddag. Fantastisk service og gode longdrinks. Rent, pent og trivelig... les mer

Anmeldt 18. februar 2019
Kent W
Koselig bar

Anmeldt 26. november 2018
anders_andersen
Ålesund, Norge

Anbefalte opplevelser i og i nærheten av Gran Canaria
Anmeldt 26. november 2018 via mobile enheter

Vi var en uke i Puerto Rico og var to kvelder på dette stedet. Det var en koselig og lun atmosfære med et særdeles hyggelig personal. De hadde gode drinker og ølutvalget var i særklasse - det er ingen selvfølgelighet i Spania. Vi kan anbefale dette stedet og kommer gjerne igjen.

Dato for opplevelse: november 2018
Takk, anders_andersen
Anmeldt 25. november 2018

Kjekk og litt annerledes bar med veldig vennlige og bra personale. En fin plass for en drink og ikke minst bra lydnivå på musikken.

Dato for opplevelse: november 2018
Takk, Stig O. P
Anmeldt 23. februar 2018 via mobile enheter

Virker litt billig, men bra betjening og service. Mye godt øl. Særlig mye belgisk øl, men mye å velge mellom.

Dato for opplevelse: februar 2018
Takk, steinolavr
Anmeldt 23. juli 2017 via mobile enheter

Utrolig gode drinker. baren har også et kult og godt gjennomført tema. Det var innimellom vanskelig å få kontakt med de ansatte, så kunne være litt vel lang ventetid til tider.

Takk, Lcth-NO
Anmeldt 30. mai 2017 via mobile enheter

Tok noen drinker her en kveld med min kjære. En kul bar, med passe å se på. Til og med toalettene var en opplevelse. Veldig bra utvalg på barkartet på øl, drinker og annen alkohol. Hyggelig betjening.

Takk, elises175