“Buffet”
Anmeldelse av Marvel Asia

Marvel Asia
Vurdert som nr. 105 av 208 Restauranter i Puerto Rico
Anmeldt 31. desember 2018

BELIGGENHET: I shoppingsenteret i Puerto Rico. I den enden som vender mot stranden, går man rett fram opp den første trappa, og tar så til venstre.
MAT: Buffet med kinesisk og sushi, og desserter. Vi kom rett etter at de hadde åpnet for lunsj, men dessverre var ikke all maten satt fram; det kom mer og mer etter hvert, så det lønner seg nok å ta lunsjen litt senere.
SERVICE: Vanlig vennlighet og oppmerksomhet fra servitørens side. Maten koster bare €8, pluss drikke, så man får mye mat for beløpet.

Takk, Turistsjef-Johansen

Anmeldt 10. juli 2017

Liten søt restaurant med mye god mat. Rent og pent og hyggelig betjening. Vi var 2 voksne og 5 barn, og fant restauranten tilfeldig en av de siste dagene. Dagen etter var det enstemmig fra samtlige at det var der middagen skulle inntas. Delikat tillaget og masse nydelig mat. Innholdsrik buffet med alt fra suppe til wok, sushi og is. Veldig fornøyd med kvaliteten på maten og innholdet og ikke minst prisen. Dit går vi nok igjen.

Dato for besøk: juli 2017
2  Takk, Oddny A
Anmeldt 30. desember 2016 via mobile enheter

Besøkte denne restauranten 3 eller 4 ganger I desember. Alltid god mat og veldig hyggelig betjening.

Dato for besøk: desember 2016
1  Takk, Egil A
Anmeldt 31. juli 2015 via mobile enheter

Her var det mye kakerlakker. Unnskyld, men vi dro før vi fikk drikke....
Jeg må skrive noe mer, og legger derfor til at det var en ivrig servitør som fikk oss inn.
Beklager, men dette var ekkelt.

Dato for besøk: juli 2015
Takk, Cato A
Anmeldt 22. januar 2015

Liten restaurant med asiatisk buffet og vennlige ansatte. Ikke spesielt fancy eller flott sted, men maten var det beste jeg har hatt på buffet. Her var det mange gode retter. Alt var rent og innbydende. De ansatte var nøye med å passe på at det var mat hele tiden. Innholdsrik buffet med alt fra suppe til wok, sushi og is. Veldig fornøyd med kvaliteten på maten og innholdet. Hit drar vi neste gang vi vil ha asiatisk på GC.
Restauranten ligger til venstre rett etter første trappene opp til senteret.

Dato for besøk: januar 2015
Takk, Dipzie

Reisende som så på Marvel Asia, så også på

Puerto Rico, Gran Canaria
Puerto Rico, Gran Canaria

Har du vært i Marvel Asia? Del dine erfaringer!