“Nydelig mat”
Anmeldelse av El Churrasco - STENGT

El Churrasco
Kjøkken: Spansk, Internasjonalt
Anmeldt 17. november 2018 via mobile enheter

Denne restauranten er absolutt verdt et besøk. Familiedrevet, med innkaster som IKKE er masete. Nydelig mat, god vin og bra priser. Veldig hyggelige ansatte.

Takk, 997annalenas

Anmeldt 26. september 2018

Det er et par år siden vi spiste her sist, men det er alltid like hyggelig å komme hit. Hjertelig velkomst av Gabriel (pappa), som i sommer selv står på kjøkkenet. Vi var her et par ganger i løpet av uken og forsøkte både dagens meny og a la carte. Begge deler var svært bra og smakte veldig godt, servert med friske grønnsaker og salater.

Takk, Heidi S
Anmeldt 22. september 2018 via mobile enheter

God service.
Artig med en ordentlig familierestaurant. Pappa på kjøkkenet, sønnen serverer og mamma styrer pengene.
Maten var helt fantastisk. Nydelig biff. Når maten kom på bordet så fikk vi spørsmål om vi ville ha den mer stekt men den var perfekt.
En restaurant som jeg kan anbefale på det sterkeste.
Ca €50 for middag for to med en cola og 3 halvlitere.
Vi kommer tilbake.

Takk, boidurson
Anmeldt 31. august 2018 via mobile enheter

Vi var gem stykker, bestilte kylling og biff og var svært fornøyd. Hyggelig betjening og hyggelig atmosfære. Kan anbefales på det sterkeste.

Dato for besøk: august 2018
Takk, 401perw
Anmeldt 4. juni 2018 via mobile enheter

Vi tok 3 retters til 13.50€ pr pers
Fruen fikk god forrett og hovedrett, det samme med meg. Jr. fikk fiskepinner, han sa det var de beste fiskepinnene han hadde smakt.
God vin og det billigste stedet vi har spist noen gang her nede. Vi skal tilbake før vi drar hjem.

Dato for besøk: juni 2018
Takk, tonyaronu