“Variert kvalitet”

El Rancho
Vurdert som nr. 71 av 209 Restauranter i Puerto Rico
Kjøkken: Meksikansk, Spansk
Anmeldt 11. desember 2018 via mobile enheter

Har spist her et par ganger denne uken. Hyggelig innkaster og trivelig betjening, men variert kvalitet på det som ble servert

1  Takk, kaprilu

Anmeldt 18. august 2018 via mobile enheter

Dette er en av de beste plassene på senteret! Spiser her flere ganger i uken,feiret bursdag i Januar som ble veldig feiret. Ali Klay husker oss hver gang vi går forbi, smiler og er veldig hyggelig. Her føler man seg spesiell! Dette er en plass vi virkelig vil anbefale videre!!

Dato for besøk: august 2018
Takk, holo123
Anmeldt 4. juli 2018 via mobile enheter

Veldig god mat, god service og generøse posjoner. Lokalet derimot er uheldig, med spillhall rett ved siden av.

Dato for besøk: juli 2018
Takk, fredriks577
Anmeldt 7. april 2018

Her er du alltid velkommen og blir tatt godt vare på, men kvaliteten varierer fra gang til gang. Denne gangen hadde vi løksuppe, det er noe de ikke kan her. Det var noe dvask vann med noe som lignet på sprøløk oppi, og lite smakfullt. Snitzelen var god, men lite tilbehør av grønnsaker. De kommer alltid med tilbud om valgfri likør/irish coffie el.l. på huset, og det skal de ha kredit for, ikke mange plasser de er så rause.

Dato for besøk: mars 2018
Takk, 730Anna
Anmeldt 4. mars 2018

Synes maten er det samme hos alle og synes de servere alt for store posjoner så det blir nok kastet mye mat.Hvis de ikke tar vare på restene

Dato for besøk: februar 2018
2  Takk, sijha

Reisende som så på El Rancho, så også på

Puerto Rico, Gran Canaria

Har du vært i El Rancho? Del dine erfaringer!