“Bra restaurant ved stranden”
Anmeldelse av Blue Beach

Blue Beach
Vurdert som nr. 41 av 209 Restauranter i Puerto Rico
Kjøkken: Internasjonalt
Middagsalternativer: Frokost
Middagsalternativer: Frokost
Anmeldt 9. november 2018 via mobile enheter

God mat og morsomt vertskap. I alt veldig fornøyd og et sted vi kan anbefale. Fisken var fersk, levende hummer ble vist frem før servering og lammet var bra.

Takk, jonasbegood

Anmeldt 28. oktober 2018 via mobile enheter

Vi har vært her veldig mye og kommer tilbake hit gang på gang. Kelnerne og eieren Lin husker oss år etter år. Maten er fantastisk og en god atmosfære!

Takk, vildeelise
Anmeldt 7. oktober 2018 via mobile enheter

Ja mat får en jo.
Smaker vel Ok egentlig også.
Personale stresset og på grensen til uhøflig.
Blir med det ene besøket ja.

Takk, olavingea
Anmeldt 14. september 2018 via mobile enheter

Vi ble møtt av hyggelig Kelner som var høfflig og vennlig med oss begge. Det var ca. halvfult på restauranten, og vi fikk rask servering og god oppvertning. Vi fikk servert gode cocktail’s, veldig gode kongereker og hvitløksbrød m/ost, smakfull grillstek av okse m/tilbehør, og en veldig god pizza hawai. Prisen for måltidet var godt innenfor. Dette stedet kan vi trygt anbefale! :)

Takk, Skummi80
Anmeldt 21. juli 2018 via mobile enheter

Ankom restaurenten etter gåtur fra Puerto Rico. Verm dag nesten uten havbris, nesten 30 gr. Ble møtt av hyggelig betjening. Bestilte salad de casa og hvitløksbrød. Drikke hvitvin Vinasol og vann. Nydelig tilberedt salat med ferske og fine råvarer. Men som vanlig er det en salat uten særlig særpreg. Hyggelig og god restaurent, vil nok prøve middag neste gang.

Dato for besøk: juli 2018
1  Takk, SteinarF790

Reisende som så på Blue Beach, så også på

Puerto Rico, Gran Canaria

Har du vært i Blue Beach? Del dine erfaringer!