“God restaurant”

Kjøkken: Internasjonalt
Middagsalternativer: Frokost
Middagsalternativer: Frokost
Anmeldt 29. desember 2018 via mobile enheter

Hyggelig og serviceinnstilt personale. God mat og drikke, godt utvalg og rimelige priser. Nær Amadores stranda

1  Takk, Sema K

Anmeldt 9. november 2018 via mobile enheter

Satt ved bordet å vente i ca. 15 min uten å få oppmerksomhet fra servitør. Majoriteten av gjestene bar fulle og de ansatte gikk rundt å delte ut shots med gratis Aquavit fremfor å betjene nye gjester

Takk, andreO-NOR
Anmeldt 9. november 2018 via mobile enheter

God mat og morsomt vertskap. I alt veldig fornøyd og et sted vi kan anbefale. Fisken var fersk, levende hummer ble vist frem før servering og lammet var bra.

Takk, jonasbegood
Anmeldt 28. oktober 2018 via mobile enheter

Vi har vært her veldig mye og kommer tilbake hit gang på gang. Kelnerne og eieren Lin husker oss år etter år. Maten er fantastisk og en god atmosfære!

Takk, vildeelise
Anmeldt 7. oktober 2018 via mobile enheter

Ja mat får en jo.
Smaker vel Ok egentlig også.
Personale stresset og på grensen til uhøflig.
Blir med det ene besøket ja.

Takk, olavingea

Reisende som så på Blue Beach, så også på

Puerto Rico, Gran Canaria

Har du vært i Blue Beach? Del dine erfaringer!