“Happy familie”

Kjøkken: Internasjonalt
Middagsalternativer: Frokost
Middagsalternativer: Frokost
Anmeldt 10. januar 2019 via mobile enheter

Veldig veldig bra! Flinke med barn og humor, gjør at vi kom tilbake og ble satt enda mer pris på. Vi har spist alle typer kjøtt og retter. Best av alle på stranden her synes vi.

Dato for besøk: januar 2019
Takk, sirbjerkis

Anmeldt 29. desember 2018 via mobile enheter

Hyggelig og serviceinnstilt personale. God mat og drikke, godt utvalg og rimelige priser. Nær Amadores stranda

Takk, Sema K
Anmeldt 9. november 2018 via mobile enheter

Satt ved bordet å vente i ca. 15 min uten å få oppmerksomhet fra servitør. Majoriteten av gjestene bar fulle og de ansatte gikk rundt å delte ut shots med gratis Aquavit fremfor å betjene nye gjester

Takk, andreO-NOR
Anmeldt 9. november 2018 via mobile enheter

God mat og morsomt vertskap. I alt veldig fornøyd og et sted vi kan anbefale. Fisken var fersk, levende hummer ble vist frem før servering og lammet var bra.

Takk, jonasbegood
Anmeldt 28. oktober 2018 via mobile enheter

Vi har vært her veldig mye og kommer tilbake hit gang på gang. Kelnerne og eieren Lin husker oss år etter år. Maten er fantastisk og en god atmosfære!

Takk, vildeelise

Reisende som så på Blue Beach, så også på

Puerto Rico, Gran Canaria

Har du vært i Blue Beach? Del dine erfaringer!