“Pizza”

Kjøkken: Indisk, Internasjonalt
Middagsalternativer: Sent på kvelden
Middagsalternativer: Sent på kvelden
Anmeldt 21. desember 2018 via mobile enheter

Den mest tørre pizza’n jeg noen gang har spist , fikk ny men like dårlig . Styr unna . Fikk gratis cola men full pris på pizza som ble satt igjen

Takk, frodej55

Anmeldt 7. november 2018

Trivelig sted for lunch på stranden. God mat til greie priser. Ikke alt for masete betjening, og rask servering. Kan absolutt anbefales.

Takk, linehagenj
Anmeldt 21. mai 2018 via mobile enheter

Testet indisk rett, og det de serverte var supert. Hyggelig betjening, og en som snakket norsk. Litt pågående innkaster, men maten kan absolutt anbefales.

Dato for besøk: mai 2018
Takk, Remi P
Anmeldt 24. april 2018

Vi spiste her flere ganger under vår ferie på Amadores. God mat, god sangaria og hyggelig betjening! Pluss for stor isdisk med youghurtis eller softis som man kan kjøpe som dessert! Tapas var god.

Dato for besøk: april 2018
Takk, Mari308
Anmeldt 30. mars 2018 via mobile enheter

Super mat og service. Stor meny som passer alle. Spesiellt god indisk mat. Kommer gjerne tilbake hit ved en senere anledning.

Dato for besøk: mars 2018
Takk, Egil R

Reisende som så på Restaurante Los Amigos, så også på

Har du vært i Restaurante Los Amigos? Del dine erfaringer!