Her var det fart

Artig pianobar med trøkk. En av gjestene hang seg etter armene i lysrørene i taket. Resultatet var... les mer

Anmeldt 3. mars 2020
676helgeh
Kristiansand, Norge
Go stemning

Anmeldt 16. oktober 2018
randih666

Anbefalte opplevelser i og i nærheten av Gran Canaria
Anmeldt 16. oktober 2018 via mobile enheter

Har alltid besøkt denne pianobaren når eg har besøkt Puerto Rico. Er alltid mykje folk og go stemning der. Og dyktige pianister. Servitørene gjer alt dei kan for at du skal trives og ha det moro. Kjem tilbake dit.

Dato for opplevelse: oktober 2018
1  Takk, randih666
Jan N, Kundeansvarlig på Black & White Pianobar, svarte på denne anmeldelsenBesvart 17. oktober 2018

Hei Randi, tusen takk for hyggelig tilbakemelding, det liker vi :-)
Hjertelig velkommen tilbake til oss, klem fra Carlos & Co.

Anmeldt 22. mai 2018

Flott musikk, god stemning og gode drinker. Dansegulv så man kunne svinge seg litt. Den beste baren av de vi var på i denne omgang. Skulle gjerne vært her flere ganger.

Dato for opplevelse: april 2018
Takk, bente-57
Jan N, Salgssjef på Black & White Pianobar, svarte på denne anmeldelsenBesvart 23. mai 2018

Tusen takk for hyggelig anmeldelse Bente.
Håper snart å se deg/dere igjen.
Hilsen oss på Black & White :-)

Anmeldt 9. februar 2018 via mobile enheter

Fantastisk pianist første kvelden vi var der. Lydhørt publikum som snart snudde til en kakafoni av støy. Nesten umulig å få med seg hva som ble spilt, da «bråket» rundt baren tok over med støy. Tenkte først at dette var en av de bedre stedene å være, med en svært dyktig pianist som spilte musikk som falt veldig i min smak. En halv time etterpå var musikken underordnet, dessverre.

Dato for opplevelse: februar 2018
1  Takk, SteinIvarP
Anmeldt 29. januar 2017

Gøy bar etter en middag for enslige /par og venner. Blide service vennlige og Topp stemning.. for damer rene toaletter :) veldig fornøyd

Dato for opplevelse: april 2016
Takk, Laila R
Jan N, Public Relations Manager på Black & White Pianobar, svarte på denne anmeldelsenBesvart 31. januar 2017

Tusen takk, hyggelig høre, velkommen tilbake til oss :-)

Anmeldt 25. juli 2016 via mobile enheter

Som alltid er Black and white pianobar min favorittbar i Puerto Rico .. God pianomusikk og fantastisk personale som lager god stemning og ikke minst tar godt vare på sine gjester ..
Anbefales på det sterkeste

Dato for opplevelse: mai 2016