“Morsom restaurant.”

Kjøkken: Europeisk, Steakhouse
Middagsalternativer: Sent på kvelden, Reservasjoner
Middagsalternativer: Sent på kvelden, Reservasjoner
Anmeldt 18. november 2018

Her er kelnerne proffe og morsomme. Selvom de har det travelt er det alltid et smil eller en morsomhet som kommer fra dem . Glutenfri mat ,no problem

Takk, Steinar-kr

Anmeldt 23. oktober 2018

Bestilte fajita, som ikke smakte mexicansk i det hele tatt. Eieren skulle briljere med flambering, og mistet den ene retten vår i bakken. Så dem kom senere enn de andre.

Takk, GlennH1348
Anmeldt 29. juli 2018 via mobile enheter

Spiste sein middag her rundt kl 22. Var hektisk når vi vart kasta inn. Men va vist kontrollert kaos. Bestillte kylling fajitas, mixed fajitas og burritos. Maten var veldig god og servicen er det ikkje noko å sei på

Dato for besøk: juli 2018
Takk, Terjedimmen
Anmeldt 26. april 2018

Ble anbefalt av venner, en bra anbefaling. Veldig god mat, god service. Hyggelige kelnere, som ønsket deg velkommen tilbake ved neste besøk. Spiste den beste maten her iløpet av to ukers ferie. Kan absolutt anbefales.

Dato for besøk: april 2018
1  Takk, 875ragnhildw
Anmeldt 19. april 2018 via mobile enheter

Hadde bestemt på forhånd å gå hit, fordi vi hadde vært her før. Forventningene slo til, hyggelige servitører, god service, og ikke minst: Perfekt entrecote - igjen. Kommer tilbake.

Dato for besøk: april 2018
Takk, 981harry_

Reisende som så på Restaurante El Ciervo, så også på

Puerto Rico, Gran Canaria

Har du vært i Restaurante El Ciervo? Del dine erfaringer!