“Ikke noe å rope hurra for”
Anmeldelse av Restaurante El Ciervo

Restaurante El Ciervo
Vurdert som nr. 70 av 208 Restauranter i Puerto Rico
Kjøkken: Europeisk, Steakhouse
Middagsalternativer: Sent på kvelden, Reservasjoner
Middagsalternativer: Sent på kvelden, Reservasjoner
Anmeldt 19. desember 2018 via mobile enheter

Etter å ha gitt etter for den særdeles pågående innkasteren ga vi etter og satte oss ved et bord.
Jeg bestilte plankestek av indrefilet.

Når maten kom kunne jeg fort se at dette ikke var som man bør forvente.
Potetmosen var ikke bakt i ovn og hadde nesten samme tekstur som halvherdet tec7.
Av grønnsaker var det meste frossent som hadde blitt varmet opp til en seig konsistens.
Til min store overraskelse ble biffen servert med kål, noe jeg aldri har opplevd før.
Eneste som jeg føler var verdt pengene var selve kjøttstykket. Mørt og godt krydret.
Betjeningen var hyggelige og humoristiske, bortsett fra innkasteren.

Vil ikke anbefale noen å besøke restauranten da det finnes flerfoldige andre som har samme menyen men leverer et bedre produkt.

2  Takk, OnkelDronkel

Anmeldt 18. desember 2018 via mobile enheter

Bestilte en cæsar salat og plankebiff. Cæsar salat her er ikke det hva en cæsar salat skal være. Det var kun friterstekte tynne kyllingskiver, isbergsalat, tomat og hvitløksdressing. Plankebiffen hadde en gummiaktik potetmos, slappe kokte grønnsaker men god biff.
Vi fikk høre at maten var gratis om vi ikke var fornøyd, men sjefen selv som kasta oss inn i resturanten ville ikke snakke med oss da vi sa at maten ikke var bra.

1  Takk, torunno561
Anmeldt 17. desember 2018

Ble overtalt av en ivrig selger til å prøve deres biff som han kunne garantere var mør! Vel tok han på ordet og bestilte en indrefilet med tilbehør. Vel de hadde ordene i behold da biffen var både mør og saftig. Men tilbehøret var veldig skuffende med en smakløs blanding av grønnsaker som bar preg at de hadde vært frosne og tint opp? Det ødela helhetsinntrykket, men det var rikelig med mat! Kan si jeg ble veldig mett! Vil vel ikke anbefale stedet, selv om det absolutt ikke var det verste i et virvar at restauranter hvor veldig få kan få godkjent karakter.

1  Takk, osmasen
Anmeldt 5. desember 2018

Var her og spiste grillet entrecote med peppersaus. Nydelig kjøtt og ikke minst en helt fantastisk peppersaus. Is med friske jordbær til dessert. Greie priser, MEGET GOD MAT, og veldig hyggelig servitører. Hit kommer vi garantert igjen.

Takk, Stjernepappa
Anmeldt 18. november 2018

Her er kelnerne proffe og morsomme. Selvom de har det travelt er det alltid et smil eller en morsomhet som kommer fra dem . Glutenfri mat ,no problem

Takk, Steinar-kr

Reisende som så på Restaurante El Ciervo, så også på

Puerto Rico, Gran Canaria

Har du vært i Restaurante El Ciervo? Del dine erfaringer!