32 personer ser på dette hotellet
Trip.com
HurbUSD 226
Anmeldt 25. oktober 2018 via mobile enheter

Hvis du liker å se havet er dette virkelig hotellet for deg. Vi bodde på et flott hotellrom med havutsikt (noe alle rommene har) med all-inclusive. Personalet er vennlige, rommet er rent og stort, maten er upåklagelig og servicen er god. Det eneste negative jeg kan komme på er de trege heisene, men det er lett å gå trappene dit du vil.

Fin strand i nærheten der man kan leie solsenger og paraply. For å komme til stranden kan man enten gå ned bakken (tar ca 10 min) eller ta bussen som går hver halvtime fra hotellet. Bussen går også hjem fra stranden hvis man ikke vil gå den bratte bakken opp til hotellet igjen.

Bassengområdene er fine med god plass til deg og dine på solsengen der, med kort vei til baren der du finner både brus og noe litt sterkere. Man får utdelt badehåndklær når man sjekker inn som man kan bytte til nye hver dag. Disse kan du også ta med ned til stranda.

Dette hotellet er virkelig verdt pengene.

Dato for oppholdet: oktober 2018
1  Takk, P6978DDmaries
Anmeldt 20. oktober 2018 via mobile enheter

Kan anbefales God mat, store gode senger. Det er lett å finne plasser med forfriskningerRikelig med solsenger. Tre basseng som er rene og pene. Storslått utsikt fra rommet utover sjøen med masse båttrafikk

Dato for oppholdet: oktober 2018
1  Takk, torer152
Anmeldt 30. april 2018

Nydelig beliggenhet, mange oppjusteringer også på ute facilitetene, gjorde oppholdet vårt enda bedre. Aldri problem å finne ledige solsenger v/bassengene, rent og ryddig alle steder. Eneste minuset må være at man ikke kommer seg opp til det øverste bassenget og til lekeplass- fotballbane- vollyballbane dersom man er avhengig av rullestol eller har gangbesvær. Der mangler hc-heis, noe som vi trodde var på plass etter nyrenoveringen av hotellet.
Betjeningen er som alltid svært imøtekommende. Service og mat er førsteklasses. Her kommer vi garantert tilbake.

5  Takk, B1TE
Anmeldt 18. april 2018

Vi bodde på rom 340. Fin utsikt men ingen sol på denne rekken. Bo heller mot amadores-stranden for da får du finest utsikt og ettermiddagssol. Bestill rom i forveien, så får du det rommet du vil ha. Nydelig oppussede rom. Alle med utsikt, noen med sol. Ikke veldig store rom, men fint.
Betjeningen på hotellet var utrolig hyggelige.
Jeg syns maten var god på dette all inclusive hotellet. To restauranter i tillegg til den vanlige matsalen. Sea breeze som er en grill med tradisjonelle retter. Meget bra mat. Og en asiatisk som ikke er stor og derfor har begrenset med bord. Fantastisk mat her og. Bestill god tid i forveien i resepsjonen. Hvis dere er flere, vær tidlig ute, spesielt på den asiatiske.
Tre bassengområder. Fine områder.Barnevennlig. Rikelig med solsenger. Flere barer. Rødvinen er dårlig, hvitvinen litt bedre. God øl. Cavaen veldig god.
Vi var et reisefølge på 17 personer. 10 av oss fikk oppkast noen timer i løpet av oppholdet på en uke.Det var ikke langvarig men ubehagelig for de som fikk det.

Romtips: Ingen sol på rom 340. Bestill rom på forhånd med ønsker
1  Takk, ToneL298
Anmeldt 14. april 2018

Nyrenovert stort hotell. Beliggende for seg selv litt langt fra Amadores og Puerto Rico. God mat og service, men støyende og ikke tilpasset par-ferie grunnet stort antall barn.Kloakklukt i trapperom og liten heiskapasitet. Ikke universelt utformet - med mange trapper.

Romtips: Bestill rom mot syd og over etasje 3 grunnet klakklukt
1  Takk, hansottolund