35 personer ser på dette hotellet
travelup.comUSD 274
Expedia.comUSD 291
AlgotelsUSD 330
Anmeldt 3. november 2018

Hotellet er topp moderne, rommene er enkle, men som et skikkelig norsk hotell med tanke på standard. Gratis wifi på hele hotellet. Strandhåndklær og safe på rommet er inkludert i din reservasjon - et stort pluss. Det påløp ingen ekstra utgifter, slik som det ofte gjør andre plasser. Kan varmt anbefale hotellet, og har planer om å booke her igjen.

Romtips: Bodde på 426, anbefaler å forespør rom i den delen av hotellet og i 4. eller 5.etg.
4  Takk, Spidi86486
Anmeldt 2. november 2018 via mobile enheter

Vi har vært på mange turer til Puerto Rico/Amadores og ville prøve dette hotellet for første gang etter oppussing.
Du blir møtt av et flott resepsjonsområde, men oppdager fort at hotellet er på 12 plan med dårlig heiskapasitet. Rommene er ok, men ikke mer. Små balkonger. Fine nye bad, men med skranglete glassdør. Gratis safe er bra! Dårlig aircondition.
Bra kapasitet og fine flislagte flater ved bassenger og solterrasser.
Måltidene er ok, men ikke mer. Vi fikk raskt en følelse av å være på et billig cruiseskip hvor gjentakelsene i menyen blir store. Selvsagt mye P-mat slik at ungene blir fornøyd (pizza, pølser, pommes frites, pasta). Vi opplevde selv omgangssyke og hørte om flere som hadde det.
Ett besøk var nok for oss.

Dato for oppholdet: november 2018
2  Takk, terje61
Anmeldt 25. oktober 2018 via mobile enheter

Hvis du liker å se havet er dette virkelig hotellet for deg. Vi bodde på et flott hotellrom med havutsikt (noe alle rommene har) med all-inclusive. Personalet er vennlige, rommet er rent og stort, maten er upåklagelig og servicen er god. Det eneste negative jeg kan komme på er de trege heisene, men det er lett å gå trappene dit du vil.

Fin strand i nærheten der man kan leie solsenger og paraply. For å komme til stranden kan man enten gå ned bakken (tar ca 10 min) eller ta bussen som går hver halvtime fra hotellet. Bussen går også hjem fra stranden hvis man ikke vil gå den bratte bakken opp til hotellet igjen.

Bassengområdene er fine med god plass til deg og dine på solsengen der, med kort vei til baren der du finner både brus og noe litt sterkere. Man får utdelt badehåndklær når man sjekker inn som man kan bytte til nye hver dag. Disse kan du også ta med ned til stranda.

Dette hotellet er virkelig verdt pengene.

1  Takk, P6978DDmaries
Anmeldt 20. oktober 2018 via mobile enheter

Kan anbefales God mat, store gode senger. Det er lett å finne plasser med forfriskningerRikelig med solsenger. Tre basseng som er rene og pene. Storslått utsikt fra rommet utover sjøen med masse båttrafikk

1  Takk, torer152
Anmeldt 30. april 2018

Nydelig beliggenhet, mange oppjusteringer også på ute facilitetene, gjorde oppholdet vårt enda bedre. Aldri problem å finne ledige solsenger v/bassengene, rent og ryddig alle steder. Eneste minuset må være at man ikke kommer seg opp til det øverste bassenget og til lekeplass- fotballbane- vollyballbane dersom man er avhengig av rullestol eller har gangbesvær. Der mangler hc-heis, noe som vi trodde var på plass etter nyrenoveringen av hotellet.
Betjeningen er som alltid svært imøtekommende. Service og mat er førsteklasses. Her kommer vi garantert tilbake.

Dato for oppholdet: april 2018
5  Takk, B1TE