Victoria J
    kr 581
0.9 km fra Hotel Riu Vistamar
Se flere hoteller i Puerto Rico
Anmeldt 2. desember 2018 via mobile enheter

Vi bodde på Riu Vistamar i slutten av november 2018. Dette er et stort flott all inklusive hotell med alle fasiliteter en kan ønske seg. Fint, rent, hyggelig betjening, stort fint rom og gode senger. Upåklagelig utsikt. Ca 15-20 min å hå ned til Amadores stranda, noe lenger til Puerto Rico. Bratte bakker både opp og ned. Vi ble nok litt skuffet da vi fikk rom i 1. etasje, mot vest, så vi hadde knapt sol, før den gikk i havet- solnedgangen fikk vi med oss.

Dato for oppholdet: desember 2018
1  Takk, TrojaMolde
Anmeldt 27. november 2018 via mobile enheter

Vi var her 1 uke i desember 2017. Det hadde akkurat åpnet etter oppussing. God mat, hyggelig personale, bra renhold. Ikke så bra underholdning, og endel bråk i bassengområdet pga trening og diverse aktiviteter iløpet av dagen. Mye bråk i hovedrestauranten under måltider. I tillegg hadde en del drikkedispenserene vann med klorsmak, men heldigvis fikk alle rom vann på flaske hver dag. Utsikten fra rom i de nederste etasjene er ikke så fin, man ser rett inn i et piggtrådgjerde. Ellers var rommene helt greie. Skulle dog ønske at baderomsdøra var tett og at den kunne låses (var skyvedør). Harde senger for min smak.
Oppsummert var hotellet behagelig å være på, og er å anbefale om man ønsker alt på en plass.

Dato for oppholdet: desember 2017
2  Takk, log-901
Anmeldt 6. november 2018 via mobile enheter

Har igjen tatt inn på Riu Vistamar etter oppussingen. Full oppussing og en ny restaurant og ny bar åpnet.
Dette er et all-inclusive hotell med 3 restauranter og 4 barer hvor alltid minst et sted er åpent. Den nye asiatiske restauranten er veldig bra. Nyåpnet sportsbar holder åpent til 0700.
Trivelig sted. Mange barnefamilier.
Svært hyggelig betjening.

Dato for oppholdet: november 2018
3  Takk, p_lgunnarl
Anmeldt 3. november 2018

Hotellet er topp moderne, rommene er enkle, men som et skikkelig norsk hotell med tanke på standard. Gratis wifi på hele hotellet. Strandhåndklær og safe på rommet er inkludert i din reservasjon - et stort pluss. Det påløp ingen ekstra utgifter, slik som det ofte gjør andre plasser. Kan varmt anbefale hotellet, og har planer om å booke her igjen.

Romtips: Bodde på 426, anbefaler å forespør rom i den delen av hotellet og i 4. eller 5.etg.
Dato for oppholdet: oktober 2018
4  Takk, Spidi86486
Anmeldt 2. november 2018 via mobile enheter

Vi har vært på mange turer til Puerto Rico/Amadores og ville prøve dette hotellet for første gang etter oppussing.
Du blir møtt av et flott resepsjonsområde, men oppdager fort at hotellet er på 12 plan med dårlig heiskapasitet. Rommene er ok, men ikke mer. Små balkonger. Fine nye bad, men med skranglete glassdør. Gratis safe er bra! Dårlig aircondition.
Bra kapasitet og fine flislagte flater ved bassenger og solterrasser.
Måltidene er ok, men ikke mer. Vi fikk raskt en følelse av å være på et billig cruiseskip hvor gjentakelsene i menyen blir store. Selvsagt mye P-mat slik at ungene blir fornøyd (pizza, pølser, pommes frites, pasta). Vi opplevde selv omgangssyke og hørte om flere som hadde det.
Ett besøk var nok for oss.

Dato for oppholdet: november 2018
2  Takk, terje61