9 personer ser på dette hotellet
CheapTicketsUSD 199
Orbitz.comUSD 199
Lol.travelUSD 249
Anmeldt 18. desember 2018 via mobile enheter

Vi gledet oss til en rolig ferie med god mat og flott havutsikt. Hotellet var flott og maten upåklagelig, men mangel på isolasjon mellom rom og korridor gjorde oppholdet så uutholdelig at vi kontaktet TUI og ba om å få bytte hotell. Barnefamilier lot barna løpe i gangene med hyl og skrik og når de ikke bråkte i gangene så bråkte de på verandaen. Fikk følelsen av å overnatte i en fornøyelsespark. Heldigvis fikk vi fantastisk service fra TUI, og byttet til Suite Princess mot et ubetydelig mellomlegg. Her er det fantastisk!! Anbefaler ikke Riu Vistamar med mindre du tenker at det er fristende å overnatte i Tusenfryd.

Dato for oppholdet: desember 2018
Takk, Victoria J
Anmeldt 2. desember 2018 via mobile enheter

Vi bodde på Riu Vistamar i slutten av november 2018. Dette er et stort flott all inklusive hotell med alle fasiliteter en kan ønske seg. Fint, rent, hyggelig betjening, stort fint rom og gode senger. Upåklagelig utsikt. Ca 15-20 min å hå ned til Amadores stranda, noe lenger til Puerto Rico. Bratte bakker både opp og ned. Vi ble nok litt skuffet da vi fikk rom i 1. etasje, mot vest, så vi hadde knapt sol, før den gikk i havet- solnedgangen fikk vi med oss.

Dato for oppholdet: desember 2018
Takk, TrojaMolde
Anmeldt 27. november 2018 via mobile enheter

Vi var her 1 uke i desember 2017. Det hadde akkurat åpnet etter oppussing. God mat, hyggelig personale, bra renhold. Ikke så bra underholdning, og endel bråk i bassengområdet pga trening og diverse aktiviteter iløpet av dagen. Mye bråk i hovedrestauranten under måltider. I tillegg hadde en del drikkedispenserene vann med klorsmak, men heldigvis fikk alle rom vann på flaske hver dag. Utsikten fra rom i de nederste etasjene er ikke så fin, man ser rett inn i et piggtrådgjerde. Ellers var rommene helt greie. Skulle dog ønske at baderomsdøra var tett og at den kunne låses (var skyvedør). Harde senger for min smak.
Oppsummert var hotellet behagelig å være på, og er å anbefale om man ønsker alt på en plass.

Dato for oppholdet: desember 2017
Takk, log-901
Anmeldt 6. november 2018 via mobile enheter

Har igjen tatt inn på Riu Vistamar etter oppussingen. Full oppussing og en ny restaurant og ny bar åpnet.
Dette er et all-inclusive hotell med 3 restauranter og 4 barer hvor alltid minst et sted er åpent. Den nye asiatiske restauranten er veldig bra. Nyåpnet sportsbar holder åpent til 0700.
Trivelig sted. Mange barnefamilier.
Svært hyggelig betjening.

Dato for oppholdet: november 2018
2  Takk, p_lgunnarl
Anmeldt 3. november 2018

Hotellet er topp moderne, rommene er enkle, men som et skikkelig norsk hotell med tanke på standard. Gratis wifi på hele hotellet. Strandhåndklær og safe på rommet er inkludert i din reservasjon - et stort pluss. Det påløp ingen ekstra utgifter, slik som det ofte gjør andre plasser. Kan varmt anbefale hotellet, og har planer om å booke her igjen.

Romtips: Bodde på 426, anbefaler å forespør rom i den delen av hotellet og i 4. eller 5.etg.
Dato for oppholdet: oktober 2018
4  Takk, Spidi86486