Anmeldt 7. januar 2019

Vi gledet oss til rolige dager i i flotte omgivelser,men 10 av 14 i reisefølge ble akutt syke med feber ,oppkast og diare.Flere av oss hadde ikke vært så syke de siste 20 årene.
Vi kunne se på andre på hotellet som bar på lett kost som risbrød og te til rommene grunnet tilsvarende plager.Da vi snakket med resepsjonen at så mange var syke, ble det avfeid med at slik er det på vinteren. Skandinaver bringer infeksjon til øya.
Jeg har reist svært mange ganger og aldri opplevd liknende.
Utfra hva man hørte ved hotelldører som var åpne og lukt av oppkast var det omfattende
plager som bølget rundt i hotellet alle de 14 dager vi var der.
Jeg er skuffet over at man ikke har forsøkt å begrense infeksjon bedre Der skiftes ikke duk i matsalen. I stedet benyttes plastbrikker som ikke blir rengjort mellom hver bruker av bordet....
Mener nok også at man ikke fikk særlig støtte fra TUI .
Til tross for at romnummere etc var gitt til hotellet var det ingen som kontaktet oss for å spørre hvordan det gikk.
Hotellfascilitetene er flotte ,men jeg hadde ikke turd booke inn på nytt før man ser de har bedre kontroll på infeksjonsutbrudd.

3  Takk, 135geit
Anmeldt 18. desember 2018 via mobile enheter

Vi gledet oss til en rolig ferie med god mat og flott havutsikt. Hotellet var flott og maten upåklagelig, men mangel på isolasjon mellom rom og korridor gjorde oppholdet så uutholdelig at vi kontaktet TUI og ba om å få bytte hotell. Barnefamilier lot barna løpe i gangene med hyl og skrik og når de ikke bråkte i gangene så bråkte de på verandaen. Fikk følelsen av å overnatte i en fornøyelsespark. Heldigvis fikk vi fantastisk service fra TUI, og byttet til Suite Princess mot et ubetydelig mellomlegg. Her er det fantastisk!! Anbefaler ikke Riu Vistamar med mindre du tenker at det er fristende å overnatte i Tusenfryd.

1  Takk, Victoria J
Anmeldt 2. desember 2018 via mobile enheter

Vi bodde på Riu Vistamar i slutten av november 2018. Dette er et stort flott all inklusive hotell med alle fasiliteter en kan ønske seg. Fint, rent, hyggelig betjening, stort fint rom og gode senger. Upåklagelig utsikt. Ca 15-20 min å hå ned til Amadores stranda, noe lenger til Puerto Rico. Bratte bakker både opp og ned. Vi ble nok litt skuffet da vi fikk rom i 1. etasje, mot vest, så vi hadde knapt sol, før den gikk i havet- solnedgangen fikk vi med oss.

1  Takk, TrojaMolde
Anmeldt 27. november 2018 via mobile enheter

Vi var her 1 uke i desember 2017. Det hadde akkurat åpnet etter oppussing. God mat, hyggelig personale, bra renhold. Ikke så bra underholdning, og endel bråk i bassengområdet pga trening og diverse aktiviteter iløpet av dagen. Mye bråk i hovedrestauranten under måltider. I tillegg hadde en del drikkedispenserene vann med klorsmak, men heldigvis fikk alle rom vann på flaske hver dag. Utsikten fra rom i de nederste etasjene er ikke så fin, man ser rett inn i et piggtrådgjerde. Ellers var rommene helt greie. Skulle dog ønske at baderomsdøra var tett og at den kunne låses (var skyvedør). Harde senger for min smak.
Oppsummert var hotellet behagelig å være på, og er å anbefale om man ønsker alt på en plass.

Dato for oppholdet: desember 2017
2  Takk, log-901
Anmeldt 6. november 2018 via mobile enheter

Har igjen tatt inn på Riu Vistamar etter oppussingen. Full oppussing og en ny restaurant og ny bar åpnet.
Dette er et all-inclusive hotell med 3 restauranter og 4 barer hvor alltid minst et sted er åpent. Den nye asiatiske restauranten er veldig bra. Nyåpnet sportsbar holder åpent til 0700.
Trivelig sted. Mange barnefamilier.
Svært hyggelig betjening.

Dato for oppholdet: november 2018