Anmeldt 24. juli 2018

Hotellet ligger flott til rett vest for Puerto Rico. Dette er et stort hotell anbefaler å få rom ut mot sjøen. 5 etasje er kjempeflott, da du slipper å få innsyn fra alle som går forbi.
Maten er flott og det er noe for alle.
Rommet vi fikk var kjempestort faktisk 30 meter langt med eget rom for toalettbesøk, 2 vasker og mye garderobe. Vi hadde også egen dusj og jacuzzi. Senga var kjempestor med god madrass. Egen salonggruppe og kontordelen.
Terrassen hadde et stort tak og en stor del uten tak. Kunne sitte i solen eller sitte i skyggen. Hadde også 2 solsenger pluss stort bord med stoler på terrassen
På kvelden var det underholdning, hyggelig.
Terassebar ved bassengene. Anbefaler det øverste bassenget, der er det litt mere for godt voksne. De hadde også en avdeling for de som ønsker å sole seg uten klær.
Flott turterreng rett utenfor hotellet

Dato for oppholdet: februar 2018
Takk, 63ingere
GLORIA_TH, Director de Relaciones Públicas på Gloria Palace Amadores Thalasso & Hotel, svarte på denne anmeldelsenBesvart 24. juli 2018

Dear Inger,

thank you for trusting us for your canarian holiday and leaving such a great review on TripAdvisor.

It is a pleasure for us to read that you enjoyed every aspect of the hotel, for example amazing views from your huge balcony, tasty food or evening entertainment. We love our job that is why we are so proud of your comments.

We look forward to seeing you again soon and we remain at your full disposal if you have any questions or doubts.

Best regards,
Zuzanna Stepien
Guest Relations Manager
Gloria Palace Amadores Thalasso&Hotel****

Anmeldt 9. april 2018

Vi bodde på dette hotellet første uka i april og hadde bestilt suite da vi synes at prisen fra et dobbeltrom ikke var så stor. Vi håpet på et flott rom og fikk det til gagns! Rommet var hele 58 kvadratmeter! Det innehold to store klesskap, dusj og separat toalett, en stuedel med to lenestoler, sofa og bord. I tillegg en stor veranda på ca. 30 kvadrat med et bord, fire stoler og to polstrede solsenger!
Hotellet har to store svømmebasseng. Vi likte best det på taket, i 9. etasje. Veldig god frokost (har alt), noen flotte barer og underholdning hver kveld. God rengjøring og smilende personell (unntatt ved frokosten).
Likevel et par ting å sette fingeren på. Vi måtte flere gangen få nye adgangskort til rommene våre da magnetstripen ikke virket. Kortene kunne ikke være nær en mobiltelefon og dette holder ikke! Det andre var heisene som vi brukte for å komme oss ned på gaten eller gangvegen. Disse var utrolig trege og bød på en del venting og frustrasjon, men pytt: det er jo ferie! Anbefales!

Dato for oppholdet: april 2018
Takk, Leif Inge J
GLORIA_TH, Subdirectora på Gloria Palace Amadores Thalasso & Hotel, svarte på denne anmeldelsenBesvart 11. april 2018

Dear Leif Inge,

Many thanks for the excellent review posted recently and for taking the time to share your experience on Tripadvisor. It is nice to read that you enjoyed with us.("Spektakulært):

We are delighted to read all the little touches we provide were a success ("Veldig god frokost (har alt), noen flotte barer og underholdning hver kveld.")and that the service you received from the Gloria Thalasso & Hotels team was so well received.

Once again thank you for trusting us. Looking forward to welcoming you soon
2nd Manager.

Anmeldt 26. mars 2018

Vi bodde på hotellet i 1 uke. Hotellet hadde sin glans tid for ca 7 årsstiden. Hotellet er slitt og trengs oppusning. Det luktet rart på rommet. Rommet var overvasket med klor for å døve den vonde lukten fra badet. Vi hadde verandadøren åpen hele tiden pga lukt. Vi spiste all mat på hotellet og ble en av oss ble syk av å spise kjøttet på hotellet. Det var et tykt svinekjøtt stykke. Når vi sa i fra svarte hotellet arrogant at det ikke er noe galt med deres mat. Snakket med andre mennesker i heisen som også var syke av det samme og samme dag. som andre hoteller så legger folk ut håndkle på solsenger får kl 7 om morgenen. Det er litt langt å gå til stranden. Det som er positivt er at det er at ene bassenget er det bare voksne og den andre område er det barn, slik at vi slipper å høre på masse barneskrik når man ikke reiser med barn selv.

Romtips: rom i blokk 1 for å unngå støy fra veien
Dato for oppholdet: mars 2018
Takk, Line B
GLORIA_TH, subdirectora på Gloria Palace Amadores Thalasso & Hotel, svarte på denne anmeldelsenBesvart 5. april 2018

Dear Line,

Many thanks for your review posted recently and for taking the time to share your experience on Tripadvisor.

We regret that you have been inconvenienced during your holidays; however, we note that not happen again in the future and I hope that you will stay again with us and please do not hesitate to contact me at any time if I can be of assistance.

We look forward to welcoming you again at our hotel
Subdirectora.

Anmeldt 20. mars 2018 via mobile enheter

Bestillte suite Pga solseng, men solen kom ikke før på ettermiddagen så det var ikke nødvendig. Dette var i blokk 1 i begynnelsen av mars. Godt renhold, fantastisk all inkl. Hyggelige personal, kort vei til strand og Puerto Rico. Alt i alt et supert hotell

Dato for oppholdet: mars 2018
Takk, torill n
GLORIA_TH, Subdirectora på Gloria Palace Amadores Thalasso & Hotel, svarte på denne anmeldelsenBesvart 22. mars 2018

Dear Tori,

Thank you for choosing GLORIA Palace Amadores Thalasso & Hotel****, and for the time that you have spent sharing your experience with other guests on Tripadvisor.

I am glad that all the GLORIA team has met your expectations with our clean service, food, as well as the staff.("Godt renhold, fantastisk all inkl. Hyggelige personal.Alt i alt et supert hotel").

Once again thank you for trusting us. Looking forward to welcoming you soon.

2nd Manager.

Anmeldt 27. februar 2018 via mobile enheter

Vi bodde her 14 dager i februar 2018. Det var 2. gang vi bodde her, og oppholdet ble veldig vellykket denne gangen også. Vi fikk et stort, flott rom i 6. ett. I blokk 1; med utsikt over basseng og sjø. Det er et stort hotell, med to bassengområder, og det er alltid ledige solsenger. Kjempegod frokost. Når vi så legger til at hotellet har perfekt plassene, og veldig hyggelig personale, så er vel konklusjonen gitt!? Topp hotell!

Dato for oppholdet: februar 2018
Takk, Leif-OleT
GLORIA_TH, Director de Relaciones Públicas på Gloria Palace Amadores Thalasso & Hotel, svarte på denne anmeldelsenBesvart 28. februar 2018

Dear Lief,

Thank you for taking the time to review our hotel on Tripadvisor and thank you also for pointing out so many positives in our hotel.

It is a pleasure to know that you have enjoyed your second visit in our hotel. Your kind words are going to be a big motivation for all Gloria team to keep working hard and fulfils our guests expectations.

I am glad to know that you liked your room, food as well as the rest of the facilities in the hotel.

Please do not hesitate to contact me again for your third visit in case you have any request or questions.

Best regards,

Diana Slavcheva