Anmeldt 26. desember 2018 via mobile enheter

Veldig bra hotell, vært der for andre gang nå. Men hotellet begynner bli slitt mange steder nå, spesielt treverk og heisene som har mange ulyder.. rommene er bra bortsett fra at det fremdeles ligger teppe på gulvene, det er ikke bra for verken hygiene eller luftkvaliteten. Jeg fant både bakdeler til øredobber og skruer til briller etc i teppet. Personalet gjør en strålende jobb, maten er utmerket!

Reisetype: Reiste alene
Takk, eithunbear
GLORIA_TH, Director General på Gloria Palace Amadores Thalasso & Hotel, svarte på denne anmeldelsenBesvart 28. desember 2018

Dear Guest,

Thank you very much for choosing again ("Veldig bra hotell, vært der for andre gang nå")Gloria Thalasso & Hotels to spend your holiday in Gran Canaria and of course for taking the time to write a review of us on Tripadvisor.

We are glad that you enjoy your stay("Personalet gjør en strålende jobb, maten er utmerket!")

Thank you for mentioning some points that we could improve("Men hotellet begynner bli slitt mange steder nå, spesielt treverk og heisene som har mange ulyder..") We have taken notes of your comment.It is important for us to receive feedback from our guests in order to improve and maintain our standards.

We hope welcome you again and please do not hesitate to contact me directly if there is anything I could do for you.

Sunny regards.
Lidia Noda
Hola Manager
Gloria Palace Amadores Thalasso & Hotel****

Anmeldt 23. desember 2018 via mobile enheter

Var der i desember med tre barn. Plasseringen til hotellet er fint med kort vei til to fine strender.
Hver dag var det en fin skriftlig plan over barneopplegget. Ingen av dagene klarte de å følge sin egen plan. Enten var der ingen der eller så ble programmet utsatt/avlyst. Lite initiativ i de som jobbet der(når de først dukket opp).

God mat på frokost og middag.

Hotellet virker alt i alt overmodent for en skikkelig overhaling. Heisene sliter og er stadig vekk fulle (de må man bruke MYE og OFTE). Rommene må pusses opp, vi prøvde både dobbeltrom og juniorsuite. Spaavdelingen lider dessverre av samme manglende vedlikehold.

De ansatte virket egentlig trege og slitne, litt som hotellet. Her var få personer på hugget for å få deg til å trives så godt at du ville tilbake igjen. Unntaket var han som tok bagasjen, men han hadde vi naturligvis lite å gjøre med.

Takk, torbj_rnb647
GLORIA_TH, Director de Relaciones Públicas på Gloria Palace Amadores Thalasso & Hotel, svarte på denne anmeldelsenBesvart 24. desember 2018

Dear Guest,

Thank you for your recent stay at Gloria Palace Amadores Thalasso & Hotel**** and the time that you spent sharing your experience with other guests on Tripadvisor.

We regret to read that you were not completely satisfied with some things and services in the hotel. Our main goal is to satisfy our guests' wishes and we try our utmost to accomplish customers' needs as soon as possible. In this case we are going to work hard to get better and improve aspects mentioned by you.

We would be more than glad to welcome you again in your next holidays in Gran Canaria to prove you that we can provide unique holiday experience. We remain at your disposal if you need further information.

Best regards,
Zuzanna Stepien
Guest Relations Manager
Gloria Palace Amadores Thalasso & Hotel****

Anmeldt 23. desember 2018 via mobile enheter

Dette er et hotell med gjester som kommer igjen år for år. Heiser overalt og svært profesjonell ledelse /stab. Svært gode solingsmuligheter.
Mat er varierende og rikelig i en stor matsal med utrolig effektivitet.
Vi setter aller mest pris på heisene som tar oss helt ned på promenaden mellom Amadores og Puerto Rico.

Her får en mye for pengene

1  Takk, Arve2014
GLORIA_TH, Asistente de Dirección på Gloria Palace Amadores Thalasso & Hotel, svarte på denne anmeldelsenBesvart 23. desember 2018

Dear Guest,

Thank you very much for sharing your recent experience about your stay at Gloria Palace Amadores Thalasso&Hotel****.

You cannot imagine how happy it makes us to read you had a great time again with us and that you found our service and all our facilities of a high standard. We work hard to try and help our guests to have the most wonderful of holiday experiences and it is such a rewarding feeling to know we made a good job.

Our main goal is to gain customers satisfaction and also improve our service day by day.

Please do not hesitate to contact us directly before your future stays for anything you may need. It will be a pleasure to assist you.

Vennlig hilsen,
Arian Cabrera
Manager's Assistant
Gloria Palace Amadores Thalsso & Hotel****

Anmeldt 24. juli 2018

Hotellet ligger flott til rett vest for Puerto Rico. Dette er et stort hotell anbefaler å få rom ut mot sjøen. 5 etasje er kjempeflott, da du slipper å få innsyn fra alle som går forbi.
Maten er flott og det er noe for alle.
Rommet vi fikk var kjempestort faktisk 30 meter langt med eget rom for toalettbesøk, 2 vasker og mye garderobe. Vi hadde også egen dusj og jacuzzi. Senga var kjempestor med god madrass. Egen salonggruppe og kontordelen.
Terrassen hadde et stort tak og en stor del uten tak. Kunne sitte i solen eller sitte i skyggen. Hadde også 2 solsenger pluss stort bord med stoler på terrassen
På kvelden var det underholdning, hyggelig.
Terassebar ved bassengene. Anbefaler det øverste bassenget, der er det litt mere for godt voksne. De hadde også en avdeling for de som ønsker å sole seg uten klær.
Flott turterreng rett utenfor hotellet

Dato for oppholdet: februar 2018
Takk, 63ingere
GLORIA_TH, Director de Relaciones Públicas på Gloria Palace Amadores Thalasso & Hotel, svarte på denne anmeldelsenBesvart 24. juli 2018

Dear Inger,

thank you for trusting us for your canarian holiday and leaving such a great review on TripAdvisor.

It is a pleasure for us to read that you enjoyed every aspect of the hotel, for example amazing views from your huge balcony, tasty food or evening entertainment. We love our job that is why we are so proud of your comments.

We look forward to seeing you again soon and we remain at your full disposal if you have any questions or doubts.

Best regards,
Zuzanna Stepien
Guest Relations Manager
Gloria Palace Amadores Thalasso&Hotel****

Anmeldt 9. april 2018

Vi bodde på dette hotellet første uka i april og hadde bestilt suite da vi synes at prisen fra et dobbeltrom ikke var så stor. Vi håpet på et flott rom og fikk det til gagns! Rommet var hele 58 kvadratmeter! Det innehold to store klesskap, dusj og separat toalett, en stuedel med to lenestoler, sofa og bord. I tillegg en stor veranda på ca. 30 kvadrat med et bord, fire stoler og to polstrede solsenger!
Hotellet har to store svømmebasseng. Vi likte best det på taket, i 9. etasje. Veldig god frokost (har alt), noen flotte barer og underholdning hver kveld. God rengjøring og smilende personell (unntatt ved frokosten).
Likevel et par ting å sette fingeren på. Vi måtte flere gangen få nye adgangskort til rommene våre da magnetstripen ikke virket. Kortene kunne ikke være nær en mobiltelefon og dette holder ikke! Det andre var heisene som vi brukte for å komme oss ned på gaten eller gangvegen. Disse var utrolig trege og bød på en del venting og frustrasjon, men pytt: det er jo ferie! Anbefales!

Dato for oppholdet: april 2018
Takk, Leif Inge J
GLORIA_TH, Subdirectora på Gloria Palace Amadores Thalasso & Hotel, svarte på denne anmeldelsenBesvart 11. april 2018

Dear Leif Inge,

Many thanks for the excellent review posted recently and for taking the time to share your experience on Tripadvisor. It is nice to read that you enjoyed with us.("Spektakulært):

We are delighted to read all the little touches we provide were a success ("Veldig god frokost (har alt), noen flotte barer og underholdning hver kveld.")and that the service you received from the Gloria Thalasso & Hotels team was so well received.

Once again thank you for trusting us. Looking forward to welcoming you soon
Sunny regards,
Lidia Noda.