Vio.com
Algotels
StayForLong
Anmeldt 2. februar 2019 via mobile enheter

Har vært her ei uke og er så fornøyde. Rommene er store og utsikten mot basseng og havet er utrolig flott . Nydelig frokost med stort utvalg ! Fint å kunne ta heisen ned til strandpromenade om en vil til sentrum eller strand ! Vi kommer gjerne tilbake !

Takk, 201kirstenk
GLORIA_TH, Asistente de Dirección på Gloria Palace Amadores Thalasso & Hotel, svarte på denne anmeldelsenBesvart 2. februar 2019

Kjære Kirsten,

Vi vil takke deg for tiden du har skrevet om din ferie på hotellet og for dine fantastiske ord om det på TripAdvisor.

Vi forsøker alltid å tilby eksepsjonell service til våre gjester, og det er veldig trøstende å høre denne typen mening. Vi er glade for å vite at du vil komme tilbake til å besøke oss igjen.

Vi takker deg igjen for tiden dedikert til å gi oss beskjed om din erfaring, og vi håper å se deg igjen snart.

Med vennlig hilsen,
Arian Cabrera
Direktørassistent
Gloria Palace Amadores Thalasso & Hotel ****

Anmeldt 19. januar 2019 via mobile enheter

Det ble vårt tredje besøk på dette hotellet, som er blitt vårt favoritt hotell på Gran Canaria. Hyggelig personale, store og rene rom, og en flott utsikt over havet. Stor frokostbuffet. Og det er alltid plass ved bassenget. Plasseringen er også topp, mellom Puerto Rico og Amadores. Kommer igjen!

Takk, Leif-OleT
GLORIA_TH, Director de Relaciones Públicas på Gloria Palace Amadores Thalasso & Hotel, svarte på denne anmeldelsenBesvart 20. januar 2019

Kjære Leif-Ole,

Tusen takk for at du tok deg tid til å skrive en anmeldelse av oppholdet ditt på Gloria Palace Amadores Thalasso&Hotel****. Vi er veldig glade for å se at du har hatt det bra her hos oss!

Positive tilbakemeldinger er veldig motiverende og jeg kan forsikre deg om at dette vil bli kommunisert til teamet her på Gloria Palace Amadores Thalasso&Hotel****.

Ønsker deg en riktig fin dag, og hjertelig velkommen tilbake ved en fremtidig anledning.

Med vennlig hilsen
Zuzanna Stepien
Guest Relations Manager
Gloria Palace Amadores Thalasso&Hotel****

Anmeldt 11. januar 2019 via mobile enheter

Er litt skuffet over at turnuskandidatene ikke får betalt, men jobber så hard. Fekk dårlig samvittighet etter massasjen. Uansett; topp massasje og fine lokaler. Gode engelskkunnskaper og veldig serviceinnstilt. Fasilitetene er veldig fine. Anbefales å prøve, og er ikkje så mykje dyrere enn andre spa/massasje opplevelser i nærheten.

1  Takk, thomasmP6429YW
GLORIA_TH, Director de Relaciones Públicas på Gloria Palace Amadores Thalasso & Hotel, svarte på denne anmeldelsenBesvart 11. januar 2019

Kjære Thomas,

Med vennlig hilsen
Zuzanna Stepien
Guest Relations Manager
Gloria Palace Amadores Thalasso&Hotel****

Anmeldt 3. januar 2019 via mobile enheter

Helt fantastisk. Meget god service. Hyggelig betjening. Flotte rom alle med havutsikt. Store verandaer. Måten og frokosten er noe helt i pvrtdye klasse. Kan sterkt anbefales. Jeg nevnte i en vending at sengen var litt hard. Da kom de opp 2 timer senere og la på en ny overmadrass. Egentlig er madrassene helt ok men jeg er litt nøye på akkurat dette.

Dato for oppholdet: desember 2018
Takk, Gunnar H
GLORIA_TH, Asistente de Dirección på Gloria Palace Amadores Thalasso & Hotel, svarte på denne anmeldelsenBesvart 4. januar 2019

Dear Gunnar,

Thank you for your recent stay at Gloria Palace Amadores Thalasso & Hotel**** and the time that you spent sharing your experience with other guests on TripAdvisor.

We are very glad to read that you enjoyed your stay with us. Furthermore, we pretty much appreciate that you liked the facilities from the hotel as well as the food and the courtesy of our staff members.

We regret that you weren't completely satisfied with the first mattress but fortunately we could solve it quick. Our main goal is to satisfy our guest’s wishes and we try our utmost to accomplish customer’s needs as soon as possible.

The Gloria team would be glad to welcome you again in your next holidays in Gran Canaria.

Best regards,
Arian Cabrera
Manager's Assistant
Gloria Palace Amadores Thalasso & Hotel****

Anmeldt 27. desember 2018

Tusen takk for 10 deilige dager på Gloria Palace Amadores Thalasso & Hotel. Vi hadde et vidunderlig opphold fra 24 november til 5 desember 2018, Ble veldig godt tatt i mot og hjulpet med å finne rommet. Vi fikk et flott rom i blokk 3 rett under bassenget. Fantastisk utsikt over havet der vi kunne nyte den vakre solnedgangen hver dag. Rom servicen var veldig bra. Vi hadde frokost inkludert og nøt den på terrassen utenfor restauranten. Veldig god frokost og veldig hyggelig betjening. Vi spiste også lunsj og middag noen dager og dette var også veldig bra. Vi kommer gjerne igjen :-)

Romtips: Vi fikk et flott rom i blokk 3 rett under bassenget. Fantastisk utsikt over havet der vi kunne nyte den vakre solnedgangen hver dag.
Dato for oppholdet: desember 2018
2  Takk, johst2014
GLORIA_TH, Director General på Gloria Palace Amadores Thalasso & Hotel, svarte på denne anmeldelsenBesvart 28. desember 2018

Dear Guest,

Thank you for your recent stay at Gloria Palace Amadores Thalasso & Hotel**** and the time that you spent sharing your experience with other guests on Tripadvisor.

We are very glad to read that you enjoyed your stay with us("Fantastisk utsikt over havet der vi kunne nyte den vakre solnedgangen hver dag. Rom servicen var veldig bra. Vi hadde frokost inkludert og nøt den på terrassen utenfor restauranten. Veldig god frokost og veldig hyggelig betjening. Vi spiste også lunsj og middag noen dager og dette var også veldig bra. Vi kommer gjerne igjen").
Thousands of visitors stay with us each year but we still feel as happy as the first day when a client lets us know that their time in the hotel was great. We would like to thank you for the trust that you put in us; all your compliments will be passed to the hotel staff - reviews like yours are the best reward for our efforts to create unique memories to all holiday makers.

The whole team would be glad to welcome you again next year in Gran Canaria and we remain at your disposal if you need further information.

Best regards,
Lidia Noda