Trip.com
Algotels
StayForLong
Anmeldt 9. juli 2018

Hotellet ligger fint til nede ved havnen og har kort vei til det meste. Personalet var veldig behjelpelige og frokosten var helt topp. Ønskes det å leie bil så er dette også veldig simpelt gjennom hotellet. Du kan både motta og levere bilen i resepsjonen, og hotellet har en egen parkeringsplass på baksiden som er til bruk for gjester. Rommene var kjempeflotte, og badebassenget rent og fint. Soltak med en jacuzzi hadde de også, dog den var i restaureringsmodus da vi var der. Eneste som kan trekkes på var mangel på kjøkkenutstyr, men siden vi spiste ute hele tiden + hadde forhåndskjøpt frokosten på hotellet så var ikke dette noe problem.

Dato for oppholdet: desember 2017
Takk, OleOllee
Morasol H, Director de Relaciones Públicas på Morasol Suites, svarte på denne anmeldelsenBesvart 10. juli 2018

Käre Ole Christian H,

Tusen Takk for eran review pâ TripAdvisor om vrat Hotell Morasol Suites.

Vi takker för era fina ord om vâra behjelpelige personale - de är alle fantastiske!!!

Vi glädjes oss för eran fina och trevliga vistelse, och hâper att fâ se er snart igjen!

Mvh,

Morasol Suites Team

Anmeldt 8. desember 2017 via mobile enheter

Leste noen dårlige kommentarer om dette hotellet. Ikke fritt for at man fikk bange anelser. Hotellet ligger fint til i havnen og kort vei til det meste. Vi går inn i vår tredje uke og hotellet er virkelig bra! Frokosten er god. Flotte solforhold på taket og ved bassenget. Hyggelige ansatte. Eneste minus er dårlig kjøkkenutstyr. Store fine rom og flott utsikt til havnen. Stille og rolig!

Dato for oppholdet: desember 2017
1  Takk, V6466ZIevab
Morasol H, Director de Relaciones Públicas på Morasol Suites, svarte på denne anmeldelsenBesvart 12. desember 2017

Dear Eva B,

Thank you so much for your review and for the time you took (during your holidays :)) to write it!!

It is a pleasure to know you are enjoying your holidays!

Takk!

Anmeldt 11. april 2017 via mobile enheter

Var her nesten en uke med halvpensjon. Rommet var stort, sengen grei og maten som var inkludert i halvpensjon var god og vi er ganske kresne på kvaliteten av mat:) Kan absolutt anbefales fordi du får et bra opphold for pengene!

Dato for oppholdet: desember 2016
Takk, Cakesbyle
Morasol H, Director de Relaciones Públicas på Morasol Suites, svarte på denne anmeldelsenBesvart 12. april 2017

Dear Cakesbyle,

Thank you very much for your nice words regarding the food and the room. It is nice to know you had a good stay with us and we really appreciate the time you have taken to share it on Tripadvisor.

We cannot wait to welcome you back soon!!

Best regards,

Anmeldt 13. mars 2017

Morasol Suites ligger rolig ved båthavnen. Alle rommene har flott Utsikt. Vinterstid kan det være lite sol på enkelte balkonger. Lurt å ringe hotellet på forhånd og be om solrik balkong. Det var bra at vinterstid sengene er utstyrt med "Sommer dyner " Det var kjært velkommen. Soltaket var fantastisk, og jaccuzien var oppvarmet til 30 gr. likedan svømmebassenget. Badet på rommene bør restaureres, det var fuktig og kaldt. Servicen var utmerket.

Romtips: Bestill solrik terasse vinterstid.
Dato for oppholdet: februar 2017
1  Takk, Historisk
Morasol H, Director de Relaciones Públicas på Morasol Suites, svarte på denne anmeldelsenBesvart 14. mars 2017

Dear Historisk,

Thank you for choosing Morasol Suites!!

We are really grateful for your nice words regarding our views, comfortable beds, solarium, heated pools and excellent services :)

We would like to thank you also for your suggestion regarding the bathroom in your room. We already are working to improve it.

We look forward to welcoming you back soon!!

Warm regards,

Anmeldt 29. oktober 2016 via mobile enheter

Flott hotell med god frokost, og hyggelig betjening. God service i restaurant, resepsjon og ellers på hotellet. Flotte områder for avslapping ved basseng og på solterassen. Men nå bør det være mulighet for gratis Wifi på rom og ute områder, ikke bare i resepsjon.

Dato for oppholdet: oktober 2016
Takk, 741olef
Morasol H, Director de Relaciones Públicas på Morasol Suites, svarte på denne anmeldelsenBesvart 2. november 2016

Dear Ole F,

Thank you for choosing again Morasol Suites and for taking the time to share this nice comment on Tripadvisor.

Thank you also for your suggestion regarding the Wi-Fi. We will take note of it.

We would love to host you again soon!

Warm regards,