“God og koselig kinesisk”

Gran Hong Kong Puerto Rico
Vurdert som nr. 15 av 209 Restauranter i Puerto Rico
Kjøkken: Kinesisk
Anmeldt 8. desember 2018 via mobile enheter

God mat, hyggelig betjening, gode priser. Vi endte med å gå dit 3 ganger etter å først ha gått innom et buffetsted. Buffetmaten andre steder var smakløs og feit. Men her var det meny og ikke merkbart fett i maten. Man kan si at buffet er billig, men rettene her er billigere enn buffet. Så dette er billigere.

Etter å ha passert 10 andre pågående innkastere, så kom vi endelig til en som kunne oppføre seg. Hyggelig, hjelpsom og dannet. Ikke pågående i det hele tatt. For en lettelse i denne gryta av mas som dette senteret er!

Anbefaler å ta med Vegetables om dere er flere, da retter med kjøtt ikke inneholder nok grønnsaker. Menyen kan se litt kjedelig ut, men be om forslag og det blir godt!

Takk, 949ggg

Anmeldt 1. november 2018 via mobile enheter

Ikke en plass jeg vil anbefale. Neste gang vi vil ha Kina tar vi turen opp til bahia felize og spiser på jangtzell, vår favoritt kinesiske restaurant.

1  Takk, j_rnn2015
Anmeldt 4. april 2018 via mobile enheter

Fant vår kinarestaurant i Puerto Rico for et par år siden. Liker ikke å gå på bufferestauranter så denne perfekt. Kjempeflott servering ved bordene. Du blir mett når du spiser her. Spiste en gang en treretters for to personer. KjempegodAndre gangen spiste vi reker i tempura med sesamfrø og en varmrett biff med div. Veldig godt. Vi vender stadig tilbake til denne restauranten i Europasenteret.

Dato for besøk: mars 2018
Takk, bentejnf
Anmeldt 3. mars 2018

Var 4 personer som valgte å spise en meny for 4,og det var servert mange retter som smakte helt utmerket.Vi klarte ikke å spise opp alt,det var så mye mat.Kan absolutt anbefales.

Dato for besøk: mars 2018
1  Takk, teltstang
Anmeldt 17. januar 2018 via mobile enheter

Asiatisk er jo som regel godt, men jeg må få skryte ekstra av denne restauranten. Å være vegetarianer er ofte en kjip opplevelse når man skal spise ute, men ikke her. Spiste nydelig tofu med vårløk og ingefær, og kokt ris. Servicen var upåklagelig. Kjøttspiserne jeg var sammen med var også så fornøyde at vi spiste her flere ganger i løpet av ferien vår.

Dato for besøk: januar 2018
Takk, Paradise613431

Reisende som så på Gran Hong Kong Puerto Rico, så også på

Gran Canaria, Kanariøyene
Puerto Rico, Gran Canaria

Puerto Rico, Gran Canaria

Har du vært i Gran Hong Kong Puerto Rico? Del dine erfaringer!