Angry Birds Activity Park Puerto Rico Gran Canaria
Søndagstur

Anmeldt 29. juli 2018
Anne Maret Gutt... D
Tromsø, Norge
Barnas beste dag i ferien

Det kan virke litt dyrt, men etter å ha vært der satt vi igjen med at det absolutt var verdt... les mer

Anmeldt 4. april 2018
Øystein Lunde I

Anbefalte opplevelser i og i nærheten av Gran Canaria
Anmeldt 12. august 2018 via mobile enheter

Dette var noe helt annet enn vi hadde forventet. Når man må betale for voksne og ungdom, har man en forventning at det er noe for den gruppen også. Dette er kun en stor lekepark med figurer. Ville ikke ha brukt pengene mine på å dra hit igjen.

Dato for opplevelse: august 2018
3  Takk, Goril-sv
Anmeldt 5. august 2018 via mobile enheter

Dette er igrunn bare en lekeplass med angry birds tema. At voksne må betale for å komme inn er igrunn håpløst. Den ordnigen bør fjernes.
Parken passer best å besøke på kvelden, da det blir for varmt på dagtid.
Kinoen er bare å stå over, denne var ikkje verdt pengene.
Kiosken var ok priset, så du får både mat og drikke.
Big air er kun åpent til gutte tidspunkt (se bilder)

Dato for opplevelse: august 2018
1  Takk, stianv2013
Anmeldt 29. juli 2018 via mobile enheter

Besøkte parken to ganger i løpet av ferien med våre barn på 4 og 6 år. Inngangsbilletten til parken ble 48 euro for oss alle 4, voksne betaler 12 euro pr person, føles litt rart da man kun skal sitte å se på sine barn. I parken finnes det ulike aktiviteter for alle aldersgrupper, og barna våres koste seg masse. Betjeningen var hyggelige og serviceinnstilte. God opplevelse, kommer tilbake.

3  Takk, Anne Maret Gutt... D
Anmeldt 28. juli 2018 via mobile enheter

Dette var ingen stor opplevelse for to voksne og et barn på 9 år. Stort sett en lekeplass med noen fotballbaner, klatrestativ og noen trøbiler. Hoved attraksjonen med hopping fra tårn på en luftpute er kun åpen noen få timer i løpet av dagen. Dyr inngang i forhold til verdien. Passer best for barn fra 3-6 år.

1  Takk, Perlill
Anmeldt 18. juli 2018 via mobile enheter

For voksne blir terningkast 3 og kanskje litt stiv pris for oss. Men så dro vi ikke hit for oss, men ungen vår
Han storkoste seg med trampoline hopping, lekeapparater og andre ting her. 12 åringer og oppover vil fort kjede seg her, så for den yngre garde så vil de elske denne plassen.

1  Takk, AST81