saphire0
Kristiansand
Anmeldelse av Lufesa
3,0 av 5 boblerAnmeldt 12. des. 2018
Dato for oppholdet: november 2018
Romtips: Rum 301 og 401 stor balkong. Rum 308-301 og 408-401 ingen bassengutsikt. beste mulighet til sol...
3,0 av 5 boblerVerdi
5,0 av 5 boblerRenslighet
5,0 av 5 boblerService
LUFESAL, Director GeneralLufesa, svarte på denne anmeldelsen
Besvart 13. des. 2018
Thank you for visit us, we take a note with this problem and try to fix on the future.

Best regards
    kr 808
0.5 km fra Lufesa
Se flere hoteller i Puerto Rico
Anmeldt 15. oktober 2018 via mobile enheter

Trivelig hotell sentralt i Puerto Rico. Kort vei til alt. Fjellet, senteret, stranda. Meget hyggelig betjening. Fint uteområdet med OK solsenger og parasoller til alle gjestene. OK pool-bar. Eneste minus er en god del støy fra nattklubbene frem til i 4- tiden om natta.

Dato for oppholdet: oktober 2018
Takk, Alf_R_Jakobsen
Anmeldt 8. mars 2017 via mobile enheter

Vi koste oss veldig på Lufesa! Nært alt, vi brukte fint lite på taxi den uken. Vi sover med ørepropper så bråket fra senteret plaget ikke oss på natten. Hver morgen hang det baguetter på døra vår. Stor og fin balkong!

Dato for oppholdet: februar 2017
Takk, lillkristinj
Anmeldt 2. mars 2017

Dett var et hotell som passet ypperlig til oss begge. Da vibegge var under opptrening til å gå etter et prolaps og et vondt kne, var dette hotellet perfekt plassert for oss. Senteret ligger rett over veien med noe forstyrrende musikk seint på kvelden. Vi hadde natt temperatur på 14 grader, og lukket derfor vinduet. Det var dyner på rommet, bra wifi og noen norske tv kanaler. Opplevde ikke kaldt vann i dusjen. På morgenen hang det ferske rundstykker på døren vår, og vi ble til og med spurt om vi ønsket fine eller grove.
I kjøkkenskapet var det mye utstyr. Masse forskjellige typer glass. Bassengområdet var også hyggelig, og ikke noe problem å få seg solseng midt på dagen. Solen kom ikke før i 10-11 tiden (jan/feb), men det var helt greit. Norsktalende dame i resepsjonen, og happy-hour fra kl 15-16 hver dag i bassengbaren. Virkelig et sted vi godt kunne tenke oss å reise tilbake til :0)

Dato for oppholdet: januar 2017
Takk, Kristin E
Anmeldt 10. desember 2016 via mobile enheter

Helt greit hotell med bra wifi. Veldig sentralt hvis du liker uteliv. Henger baguetter på døren hver morgen. Bassenget var OK. Reseptionen tar kun kontant hvis du skal betale for noe. Jeg liker hoteller som har safe og airconditionen i prisen og det har ikke lufesa

Dato for oppholdet: desember 2016
Takk, widars2015
Anmeldt 5. oktober 2016

Koselig hotell og veldig bra rom med stor balkong, eget soverom og godt utstyrt kjøkken. Kort vei til butikk og restauranter da det ligger rett ved sentret En del støy fra sentret men det tålte vi. ca.1 km til stranda.

Dato for oppholdet: september 2016
Takk, Grethe Kristin B