“Fantastisk italiensk mat!”

Vurdert som nr. 23 av 209 Restauranter i Puerto Rico
Middagsalternativer: Sent på kvelden, Reservasjoner
Middagsalternativer: Sent på kvelden, Reservasjoner
Anmeldt 7. februar 2019 via mobile enheter

Bortgjemt skatt, nært starten av strandpromenaden til Amadores. Ligger i andre etasje, uten «innkastere» og kanskje du må vente på å få henvist bord. Stedet drives av et særdeles hyggelig par. Han lager mat og hun serverer, rydder osv osv.
Himmelsk god mat og service!

Dato for besøk: februar 2019
Takk, Geir Arne S

Anmeldt 30. desember 2018

Atter en gang er jeg tilbake på Vivaldi, er her mange kvelder når jeg er her need. Helt fantastiske pasta retter, pastaen er hjemelaget av Peter og ferskere fins ikke. Her blir alt laget til deg der og da, fersk mat :-) Så om du ikke har vært på denne plassen ennå, så er det ikke for sent og oppleve den. Ta en tur på VIVALDI, den ligger nede ved stranden I Puerto Rico. PS: Saymi er verdens flotteste servitør :-)

Takk, 511eva
Anmeldt 19. desember 2018 via mobile enheter

Har spist her ved to anledninger og kommer tilbake. Anbefaler Pasta Carbonara. Veldig hyggelig servitør som yter god service og opptrer rolig til tross for en travel kveld med mange gjester å følge opp.

1  Takk, sandralund
Anmeldt 7. november 2018 via mobile enheter

Vi har vært i Puerto Rico snart 2 uker og besøkt denne restauranten flere ganger. Er dere ute etter nydelig italiensk mat er dette stedet i Puerto Rico. Dette er en liten nisje restaurant som lager maten fra ferske varer, og legger sin ære i å servere god mat. De tar kun inn et lite antall gjester / bord hver kveld, slik at de er sikre på å kunne levere en god opplevelse og nydelig mat ( er kun en kokk og ei som serverer / oppvarter ). Har en ikke bestilt bord på forhånd, så er det kun mulig å få plass hvis en er tidlig ute ( før kl 19 ) og er få personer.
De lar heller bord stå tomme, enn å ta inn flere enn de greier å servere til.
Stedet kan absolutt anbefales

Helge og Liv

2  Takk, 722helger
Anmeldt 7. november 2018 via mobile enheter

Vi koste oss med fantastisk mat og god, vennlig og personlig service! Dette er et funn av en liten restaurant. De viste bort potensielle kunder for å ta godt vare på de bordene hvor det var folk. En sterk kontrast til alke innpiskerne. Deilig å bli sett, få service med et smil og nydelig mat.

Takk, 238marite

Reisende som så på Vivaldi Restaurante Italiano, så også på

Puerto Rico, Gran Canaria

Har du vært i Vivaldi Restaurante Italiano? Del dine erfaringer!