9 personer ser på dette hotellet
Orbitz.comUSD 183
eDreamsUSD 183
2025 av 3 691 anmeldelser
Anmeldt 11. desember 2018 via mobile enheter

For tredje gang har vi feriert på Gloria Palace Royal, og vi er like godt fornøyd denne gangen også. Vi fikk innfridd romønske, og været var også alle tiders. Vårt dobbeltrom var passe stort med romslig altan med fantastisk oversikt over stranden på Amadores. Meget gode senger, og i tillegg holdt vår flotte camarera de piso, Consuelo, orden på rommet vårt. Hun yter det ekstra som gjør ferien så bra.
I restauranten ble vi møtt av dyktige camareros. Manuel er et fyrverkeri av vennlighet. Synger og jobber som en virvelvind. Sprer glede med sitt gode humør. Elena er også vennligheten selv. Får deg til å kjenne deg mer enn velkommen. Også hun tar seg tid til noen hyggelige ord ved bordet. Godt å få praktisert spansken.
Alt i alt en toppers ferie med et aldeles praktfullt bassengområde . Spa-avdelingen i underetasjen er i seg selv en reise verdt. Muchas gracias!

Dato for oppholdet: desember 2018
Takk, 883petters
GLORIA_TH, Jefe de Recepción på Gloria Palace Royal Hotel & Spa, svarte på denne anmeldelsenBesvart 11. desember 2018

Dear Guest,

Thank you for your words of appreciation and encouragement. We are glad that you had a memorable stay.

We are truly grateful for the wonderful things you have said about the hotel, team and services. At GLORIA we are committed to consistently providing warm, efficient and discrete service to our guests and their appreciation and acknowledgement is always our greatest reward. . I am also very thankful for your loyalty through the past years.

Best regards

Miguel Suarez
Reception Manager

Anmeldt 25. november 2018 via mobile enheter

Meget bra,har feriert på det hotellet 4 ganger og er like fornøyd hver gang Og servitøren Manuel Delgado er en som er morsom,hyggelig,han synger,og lager god stemning under måltidene og er meget dyktig i jobben sin

Dato for oppholdet: november 2018
Takk, geithus
GLORIA_TH, Director General på Gloria Palace Royal Hotel & Spa, svarte på denne anmeldelsenBesvart 27. november 2018

Kære gæst,

Mange tak for alle dine fine ord. Jeg vil sende dem videre til vores personale. Jeg håber, at der bliver et 5. besøg på GP Royal.

Med venlig hilsen

Ricardo Pita
General Manager

Anmeldt 17. november 2018 via mobile enheter

Må bare anbefale alle som er i nærheten av Amadores stranda å besøke Gloria Palace. 25 Euro for dagsbesøk. Da får du utdelt håndkle og kan bruke bassenger og solsenger både ute og inne. Mange deilige massasjedusjer, boblebad og skikkelig varmt basseng ❤️

Dato for oppholdet: november 2018
Takk, 535maritak
Anmeldt 14. september 2018

Jeg har vært på Gran Canaria over 40 ganger og har bl.a. bodd på samme hotell 21 ganger. Vi ble anbefalt dette hotellet av svenske venner og har akkurat kommet tilbake etter en uforglemmelig uke.
Hotellet 5 stjerner og har nydelig beliggenhet - "sprengt" inn i fjellet.

Maten er den beste jeg har fått på noe hotell på mine reiser.
Frokosten er fantastisk og lunch og middag, om mulig, enda bedre.

Bassengområdene er som resten av hotellet - uten lyte.
Store rene rom med rengjøring og bytte av sengetøy hver 3. dag.
På en skala fra 1-10 på service fra personalet blir det 10+.

Vi har allerede bestillt 2 uker neste sommer.

Anbefales på det sterkeste!

Dato for oppholdet: september 2018
1  Takk, KDANS
GLORIA_TH, Director General på Gloria Palace Royal Hotel & Spa, svarte på denne anmeldelsenBesvart 17. september 2018

Kære gæst,

Mange tak for jeres kommentarer, det glæder mig at høre, at I har haft en god oplevelse på GP Royal. Det glæder mig at I synes om vores rummen, frukosten og servicen.

Med venlig hilsen

Ricardo Pita
General Manager

Anmeldt 19. juni 2018

Frokostbuffet uten sidestykke, kjempegodd service! Kort vei til strand/ shopping . Veldig fine rom med utmerket reingjøring. Aktiviteter for store og små. Utsikten fra bassenget må jo bare oppleves!!!

Dato for oppholdet: november 2017
Takk, AudunS45
GLORIA_TH, Director de Recepción på Gloria Palace Royal Hotel & Spa, svarte på denne anmeldelsenBesvart 20. juni 2018

Dear Audun,

Thank you for your positive comments regarding our hotel, team and services. We are glad that you left with a positive impression of our product and services and we were able to exceed your expectations.

We look forward to welcoming you back to our hotel.

Sincere regards,
Miguel Suarez