8 personer ser på dette hotellet
Expedia.comUSD 182
Orbitz.comUSD 182
CheapTicketsUSD 182
Anmeldt 5. februar 2019 via mobile enheter

Har snart vært to uker her, og er meget fornøyd med oppholdet. Rommet (ordinært to-mannsrom) er romslig og det er et stort bad med både badekar og dusj. Sengene er gode og det er heldigvis både tynn dyne og «normal» hodepute. Rengjøring hver dag som er upåklagelig. Utsikten fra balkongen er formidabel og jeg tror alle rommene har havutsikt.
Vi har frokost inkludert og både utvalg av mat og betjeningen er førsteklasses. Blir hver morgen møtt i døren av en smilende kelner som viser oss ledig bord og serverer kaffe og te etter ønske. Det etterfylles mat hele tiden.
To ganger i løpet av oppholdet har en ansatt kommet rundt i frokostsalen og spurt om hvordan de kan forbedre oppholdet vårt. I dag spurte vi om det var mulig å få enn vannkoker på rommet og den kom på døra.
Bassengområdene er romslige og flotte. Vi har brukt SPA-bassenget og treningsrom som vi er veldig fornøyde med. Etter lange turer i fjellet er det helt supert med massasjebad for slitne kropper. Dette er vårt første opphold, men helt sikkert ikke det siste!

Dato for oppholdet: februar 2019
Takk, 950viviannb
GLORIA_TH, Director General på Gloria Palace Royal Hotel & Spa, svarte på denne anmeldelsenBesvart 6. februar 2019

Kære gæst,

Tusind tak for de pæne ord. Det er altid dejligt at høre, når vores gæster har haft et godt ophold. Vi gør meget ud af, at skabe en hyggelig stemning på hotellet. Vi glæder os til at byde velkommen tilbage.

Anmeldt 9. januar 2019 via mobile enheter

Hadde en super ferie på dette flotte hotellet. Veldig fornøyd med både mat (hadde frokost buffet), renhold og service. Utsikt fra bassenget og hotellet generelt er bare helt fantastisk, må oppleves. Vi dro noen av kveldene til puerto rico for å spise middag der, masse gode restauranter. Rundt 3-5 euro med taxi fra hotellet. Eller man kan gå langs med promenaden som også er å anbefale, spesielt ved solnedgang. Eneste negative ved å spise ute er at det står folk langs med restaurantene og maser og kan nærmest tvinge deg til å spise akkurat der. Bortsett fra det er den ingenting å si på både humør og service.

Dato for oppholdet: januar 2019
1  Takk, saraelise96
GLORIA_TH, Director General på Gloria Palace Royal Hotel & Spa, svarte på denne anmeldelsenBesvart 10. januar 2019

Anmeldt 27. desember 2018 via mobile enheter

Dette er vår tiende gang på hotellet. Hvorfor, jo fordi vi føler oss velkommen og blir verdsatt. Servicen er meget god og mat, rom, bassenger er helt topp. Vi setter også pris på spa og trimavdelingen.

1  Takk, 893svend_ges
GLORIA_TH, Director General på Gloria Palace Royal Hotel & Spa, svarte på denne anmeldelsenBesvart 28. desember 2018

Anmeldt 17. desember 2018

Hotellet er stort, men vi ble fort kjent. Det var godt merket over alt. Fikk rom i blokk 4 og var veldig fornøyde med det. Bl a pga kort vei til den øvre solterrassen. Der var det fredelig og god plass. Variert utvalg av solsenger og ikke minst tilstrekkelig mange. Håndklær lagt ut om morgenen ble fjernet litt for raskt. Etter en liten tur tilbake til rommet var håndkle og lesestoff fjernet. Unødvendig når det var rikelig med solsenger. Rommet var stort, med behagelige møbler på terrassen. Ingen solseng der. Det var skuffende. Godt renhold og vedlikehold over alt. Vennlige ansatte. Maten var meget bra, både til frokost og middag. God vin. Amadores er et kjedelig sted. Derfor er det fint at hotellet har musikk/underholdning i baren stort sett hver kveld. Reiser gjerne tilbake.

2  Takk, Marianne H
GLORIA_TH, Director General på Gloria Palace Royal Hotel & Spa, svarte på denne anmeldelsenBesvart 18. desember 2018

Kære gæst,

Mange tak for jeres kommentarer, det glæder mig at høre, at I har haft en god oplevelse på GP Royal. Det glæder mig at I synes om vores frokost, middag.og servicen.

Anmeldt 11. desember 2018 via mobile enheter

For tredje gang har vi feriert på Gloria Palace Royal, og vi er like godt fornøyd denne gangen også. Vi fikk innfridd romønske, og været var også alle tiders. Vårt dobbeltrom var passe stort med romslig altan med fantastisk oversikt over stranden på Amadores. Meget gode senger, og i tillegg holdt vår flotte camarera de piso, Consuelo, orden på rommet vårt. Hun yter det ekstra som gjør ferien så bra.
I restauranten ble vi møtt av dyktige camareros. Manuel er et fyrverkeri av vennlighet. Synger og jobber som en virvelvind. Sprer glede med sitt gode humør. Elena er også vennligheten selv. Får deg til å kjenne deg mer enn velkommen. Også hun tar seg tid til noen hyggelige ord ved bordet. Godt å få praktisert spansken.
Alt i alt en toppers ferie med et aldeles praktfullt bassengområde . Spa-avdelingen i underetasjen er i seg selv en reise verdt. Muchas gracias!

Takk, 883petters
GLORIA_TH, Jefe de Recepción på Gloria Palace Royal Hotel & Spa, svarte på denne anmeldelsenBesvart 11. desember 2018

Dear Guest,

Thank you for your words of appreciation and encouragement. We are glad that you had a memorable stay.

We are truly grateful for the wonderful things you have said about the hotel, team and services. At GLORIA we are committed to consistently providing warm, efficient and discrete service to our guests and their appreciation and acknowledgement is always our greatest reward. . I am also very thankful for your loyalty through the past years.

Best regards

Miguel Suarez