Martinica's Hair , Beauty , Massage & Wellness
Åpen i dag: Stengt
Anbefales

Bestilte time til manikyr og pedikyr. Kjempe service både på messenger ved timebestilling og... les mer

Anmeldt 29. desember 2023
Fahar I
Hårfarge og dameklipp

Jeg fikk ordnet håret mitt, og ble strålende fornøyd. Veldig flinke med blondt hår, håret ser nå... les mer

Anmeldt 12. oktober 2022
lindamC6889IP

Anbefalte opplevelser i og i nærheten av Gran Canaria
fra kr 468,39
fra kr 468,39
fra kr 503,52
fra kr 175,65
Anmeldt 19. mars 2018 via mobile enheter

Kjempe fornøyd med frisøren Donna. Jeg kom inn og ville kvitte meg med noe grått hår, kom ut igjen med nydelige striper og ikke noe grått.
Veldig hyggelig og flink frisør som jeg anbefaler på det varmeste.
Er jeg i Puerto Rico igjen skal jeg hit ❤️

Dato for opplevelse: mars 2018
6  Takk, AKH1971
Lisa M, Owner på Martinica's Hair , Beauty , Massage & Wellness, svarte på denne anmeldelsenBesvart 31. mars 2018

Thank you so much for taking the time to write a review . We will tell Donna how happy you are . We look forward to seeing you next winter season . Love and best wishes from us all at Salon Martinica xxx

Anmeldt 15. november 2017 via mobile enheter

Lisa ga meg etterlengtet massasje på nedre del av ryggen. Fikk løst opp i mange knuter og skal tilbake dit iløpet av ferien for videre behandling! Anbefales!

Dato for opplevelse: november 2017
Takk, 128linnb
Anmeldt 23. oktober 2017 via mobile enheter

Dette anbefales på det sterkeste. Tok en rygg/nakke massasje. Jeg har tatt mye massasje rundt i verden, på ulike plasser, og dette er definitivt den beste massasjen jeg har opplevd. Damen som masserte var svært imøtekomme, hyggelig, rolig og behagelig. Hun var svært dyktig og jobbet mye med de partiene jeg har vondt i. Opplevelsen var helt fantastisk, samt at hun løsnet opp mange av muskelknutene mine. Skal tilbake en gang til før jeg reiser hjem!

Dato for opplevelse: oktober 2017
2  Takk, kjerstisunde
Anmeldt 7. august 2017 via mobile enheter

Dette stedet minner om atmosfæren i en god gammeldags skjønnhetssalong - nesten som på film. Lite, kaotisk lokale, men her leveres varene til fulle, og man føler seg hjemme. Praten går - alle kan delta om ønskelig. Jeg og datter på 20 hadde pedikyr og manikyr (shellac) samtidig - og var veldig godt fornøyd med resultatet. Siste dagen av ferien var jeg tilbake for ny time; fjerning av shellac og ny shellack på hendene, hårfarge og klipp. Alt var unnagjort på to timer pga innarbeidet logistikk hos Lisa og frisøren - totalt 90€. Veldig dyktige folk som leverer solid arbeid - effektivt - rimelig. Da blir man glad.

Dato for opplevelse: august 2017
1  Takk, 571anner
Anmeldt 5. august 2017 via mobile enheter

Var på utkikk etter en plass de la shellac på Gran Canaria, og endte opp med dette stedet. Har ikke angret et sekund på at jeg valgte å dra dit. Fjernet og la ny shellac, fransk. Neglene ble helt perfekte, og jeg er kjempefornøyd 😃 Kommer helt klart til å ta turen dit flere ganger!

Dato for opplevelse: august 2017
1  Takk, Kristinde