Martinica's Hair , Beauty , Massage & Wellness
Super kundeservice og behandling🙌✨

Veldig god kundeservice både over Messenger og i salongen. Tok pedikyr og manikyr, og er... les mer

Anmeldt 2 uker siden
linfridfeldt
Narvik, Norge
Kvalitet av ypperste klasse!

Fantastiske jenter som yter utrolig bra kvalitet og service! Anbefaler alle å ta turen innom... les mer

Anmeldt 29. juli 2021
377cathrinea
Arguineguin, Spania

Anbefalte opplevelser i og i nærheten av Gran Canaria
Delfin- og hvalsafari
52 anmeldelser
Anmeldt 8. mars 2020 via mobile enheter

Jeg og mine 2 jenter tok massasje,og jentene akrylnegler.Fantastisk god service,og alle var superfornøyde.kommer gjerne tilbake,og kan virkelig anbefale denne salongen

Dato for opplevelse: mars 2020
Takk, bj_rgelinh
Anmeldt 14. februar 2020 via mobile enheter

Anbefales! Dyktige og hyggelige jenter! Her føler man seg alltid velkommen ! Verdt å ta turen innom!

Dato for opplevelse: desember 2019
Takk, 522cathrinea
Anmeldt 3. februar 2020 via mobile enheter

Meget bra! Profesjonell og trivelig stab. Meget fornøyd med begge behandlinger. Fine priser er det også

Dato for opplevelse: februar 2020
Takk, Elin J M
Anmeldt 30. januar 2020

Anbefaler denne salongen på det sterkeste. Har vært hos Juvenes eller hva det nå heter tidligere men det virker som de har stengt. Ble skamklippet ved shoppingsenteret i Puerto Rico, der frisør nektet å ta striper på meg fordi jeg hadde tørt og ødelagt hår. Hørtes nærmest ut som jeg ble skjelt ut som kunde av en spansk dame. Dårlig opplevelse der. Men gikk med en gang til Martinica hair and beauty. De reddet hele situasjon. Følte de tok godt i mot meg og sa de skulle fix håret mitt. Det gjorde Laura til de grader. Fantastisk fornøyd med hårklipp som hun måtte rette opp og striper og en utrolig spesielt god hårkur. Ble tatt før og etter bilder som sier alt. Ble skikkelig fornøyd og jeg ble meg selv igjen. Anbefaler Martinica's i aller høyeste grad.

Dato for opplevelse: januar 2020
Takk, toveh703
Anmeldt 21. januar 2020 via mobile enheter

Fikk ordnet vippene mine der. Kjempefint resultat hyggelige ansatte og koselig lokale. Vil absolutt anbefale

Dato for opplevelse: januar 2020
Takk, majmas