“Nydelig mat”

KAI CHINESE RESTAURANT
Vurdert som nr. 13 av 209 Restauranter i Puerto Rico
Kjøkken: Asiatisk, Kinesisk
Anmeldt 13. november 2018 via mobile enheter

Spiste her flere ganger i løpet av vårt opphold i november. Nydelig mat, flott service. Dette er et sted som må besøkes!

Takk, Ellen A

Anmeldt 27. oktober 2018 via mobile enheter

Kjempe godt måltid; forrett, hovedrett og dessert

Alt kom på løpende bånd og trivelige servitører som kom med små morsomheter uten at det ble formye.
Smakfullt og godt!!

Vi kommer garantert igjen - neste år

Takk, Marit H
Anmeldt 3. oktober 2018 via mobile enheter

Vi er veldig fornøyde med maten i forhold til prisen. 4 voksne og to barn, vin, dessert og hovedmeny til 80 e. De kommer med maten fort og opplevelsen er bra.

Takk, anneliseu2015
Anmeldt 15. september 2018 via mobile enheter

Utrolig god mat til en fin pris. Hyggelige servitører, god service og et koselig sted. Anbefales på det sterkeste. Spesielt vårrullene, NAM!

Takk, 64elidas
Anmeldt 27. juli 2018 via mobile enheter

Nydelig kinesisk mat og rikelige porsjoner til svært fornuftige priser. Hyggelig betjening og meget god service.

Dato for besøk: juli 2018
1  Takk, Perlill

Reisende som så på KAI CHINESE RESTAURANT, så også på

Har du vært i KAI CHINESE RESTAURANT? Del dine erfaringer!