“Kinesisk”

KAI CHINESE RESTAURANT
Vurdert som nr. 12 av 208 Restauranter i Puerto Rico
Kjøkken: Asiatisk, Kinesisk
Anmeldt 1. februar 2019 via mobile enheter

Vi var her flere ganger under vårt 4 uker lange opphold. Peking and ble favoritten. Mye godt å velge i, også prisgunstige 3-retters meny. Hyggelig personale. Fikk også massasje på vonde skuldre . Lavt prisnivå. Anbefales.

Dato for besøk: februar 2019
Takk, 774AnneA

Anmeldt 14. desember 2018

Nydelig mat, og koselig betjening. Anbefaler sprøstekt and, en fantastisk matopplevelse. Ikke buffet, besøker alltid denne restaurant.

Takk, Flygel
Anmeldt 14. november 2018

Nydelig andesteik, masse mat og rask servering. Sikkert masse annet godt på menyen. Hit kommer vi gjerne igjen!

Takk, jansteinarp2018
Anmeldt 13. november 2018 via mobile enheter

Spiste her flere ganger i løpet av vårt opphold i november. Nydelig mat, flott service. Dette er et sted som må besøkes!

Takk, Ellen A
Anmeldt 27. oktober 2018 via mobile enheter

Kjempe godt måltid; forrett, hovedrett og dessert

Alt kom på løpende bånd og trivelige servitører som kom med små morsomheter uten at det ble formye.
Smakfullt og godt!!

Vi kommer garantert igjen - neste år

Takk, Marit H

Reisende som så på KAI CHINESE RESTAURANT, så også på

Gran Canaria, Kanariøyene
Puerto Rico, Gran Canaria

Har du vært i KAI CHINESE RESTAURANT? Del dine erfaringer!