“Nydelig mat”

Pizzicato
Vurdert som nr. 7 av 208 Restauranter i Puerto Rico
Kjøkken: Italiensk
Anmeldt 14. desember 2018 via mobile enheter

Et av få steder som legger kvalitet i maten her. Bør oppleves! Hyggelig betjening og gode priser. Passer for venner, par, selskap og enslig reisende.

Takk, Traveler542591

Anmeldt 17. november 2018 via mobile enheter

Nok en kveld på Pizzicato med utmerket mat og hyggelig servering. Alltid utmerket mat. Anbefales på det varmeste.

Takk, 391j_rgena
Anmeldt 12. november 2018 via mobile enheter

God pizza og pasta. Bestilte gjennom hungry monkey og var veldig fornøyd med maten som ble levert...

Takk, jonasbegood
Anmeldt 2. august 2018 via mobile enheter

Vi spiste begge pizza og de var fantastisk!! Svært hyggelig kelner som ikke "gikk i veien", men alltid var diskret tilstede. Hit kommer vi gjerne tilbake!!

Dato for besøk: august 2018
1  Takk, KnutLS
Anmeldt 29. juni 2018 via mobile enheter

Hyggelig personale. Veldig god mojito fresa! Spiste lam og pizza. Pizzaen var bra, ikke noe spesielt. Lammet var også bra. Helt greit sted!

Dato for besøk: juni 2018
Takk, 869espene

Reisende som så på Pizzicato, så også på

Puerto Rico, Gran Canaria

Har du vært i Pizzicato? Del dine erfaringer!