Anmeldt 5. april 2017

Vi har bodd flere ganger på Villa Magna og liker stedet meget godt. Men på den leiligheten vi hadde var det en del småting som irriterte, som lite redskaper for matlaging, løse hengsler på skapdører for kjøkkenbenk, siste uken var renholdet ikke det beste. Men alt i alt hadde vi et utmerket opphold.

Romtips: De fleste rom i andre og tredje etasje har flott utsikt
Dato for oppholdet: mars 2017
Takk, Gunar09
Anmeldt 29. juli 2016 via mobile enheter

Kjempe flott rom, kunne ikke vært bedre! Fin utsikt god mulighet til bading i basseng og strandet er ikke langt unna hvis du tar beina fatt. Ingen ting å klage på med dette hotellet bare helt fantastisk!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Dato for oppholdet: juli 2016
Takk, Rasmus S
Anmeldt 20. mars 2016

Vi har bodd på dette hotellet 2 ganger og kommer gjerne igjen, god utstyrte rom, moderne design, rent og ryddig og en fantastisk utsikt, stille og fredelig voksen hotell, beliggenhet nært det meste. personellet vennlig og hyggelig. Hotellet har ikke egen resepsjon dette blir ivaretatt av hotell Maracaibo som ligger ca 50m nedenfor. for oss skapte dette ingen problemer.

Romtips: Alle rom har lik beliggenhet, 1 etasje har basseng foran, voksen hotell med lite støy
Dato for oppholdet: mars 2016
Takk, Gunar09
Anmeldt 3. mars 2016 via mobile enheter

Vi er her for andre år på rad. Og det betyr at vi er veldig fornøyd med leilighetene, området og servicen. Stille, rolig og fredelig plass. Balkongen fungerer like godt som frokoststed som til å nyte utsikten over havnen om kvelden. I tillegg har vi byens beste restaurant La Tarberna som nærmeste nabo.

Dato for oppholdet: mars 2016
Takk, Ttyss
Anmeldt 17. desember 2015 via mobile enheter

Vi bestilte hotellet gjennom Apollo uten å vite riktig hva vi bestilte.
Måtte først sjekke inn på hotell Maracaibo 20 m nedfor, før vi fikk nøkkel.
Litt vanskelig å finne hotellet Villa Magna, da det ligger diskree til uten skilt og bare en smal tredør inn fra gateplan.
Men når du kommer inn er det åpenbart ikke spart på noe. Marmor, fliser, glass og stål. Veldig gode stoler på stor terrasse. Kjempe god og hard seng. Lite men eksklusivt bad. Stilig stor dusj med glass/dør og stål.
Vi hadde hjørne leilighet på topp og fikk da ekstra stort vindu over kjøkkenbenk. Gir mye lys inn. Vindu er reflekterende så det er ikke så mye solvarme som kommer inn.
Kjøkken er begrenset men greit. Mikro, kaffetrakter, vannkoker, brødrister, kjøleskap/isboks, kokeplater, gryte og panne. Glass, vin glass, tallerkner og bestikk for 4.
Stor flat tv på vegg med hundrevis av kanaler. Ingen norsk men heller ikke av interesse når en er på ferie.
Porto Rico's flotteste utsikt mot sør. Sol forsvinner i sørvest ca 16:00.
Veldig lite basseng men stort nok for kun 15 leiligheter. Eksklusiv solseng i tre med tykke madrasser. Kun 17 stk men her var det alltid ledig da de fleste gikk til stranda kun 8 min ned.
Stor god matbutikk 25 meter ned bakken. 15 min til kjøpesenter.
Renhold var helt greit. Skifte av handkle vær dag og senge laken byttes 2 ganger i uken.
Eneste minus var at det manglet heis. 4 etg. fra bakkeplan gikk helt greit, men for de med rullestol vil det være upraktisk/umulig.
Ellers kan vi varmt anbefale dette hotellet.

Dato for oppholdet: desember 2015
Takk, Roy Ø