“Ferie”
Anmeldelse av Restaurante Nube Fusión

Restaurante Nube Fusión
Vurdert som nr. 5 av 209 Restauranter i Puerto Rico
Anmeldt 22. januar 2019 via mobile enheter

Styr unna!!! Uhøflig kelner og elendig matbestilte tapas. Fikk først bare en rett, og når vi ba om de andre rettene så sa kelneren at bordet var for lite. Allikevel ville han vi skulle bestille mye mer mat. Spurte heller ikke om hva vi ville ha først. Ble direkte uforskammet når vi ville ha alt på bordet. Kjempeskuffet !!

Dato for besøk: januar 2019
1  Takk, eliseoglinn

Anmeldt 17. januar 2019 via mobile enheter

Kanskje litt beskjedent utseende, men maten og servicen er upåklagelig.
Spiste laks (sannsynligvis norsk oppdrett...) og den var tilberedt helt perfekt. Grillet på skinnsiden, til den var akkurat passe. Med en god saus og bakt potet, så var dette helt topp.
Og med anbefaling av matchende rosevin, så ble dette helt ypperlig.
Plassen er absolutt en god plass å spise.

Dato for besøk: januar 2019
Takk, Trond K
Anmeldt 21. desember 2018 via mobile enheter

God mat og vin (over forventningene over hva man kan finne av matkvalitet i turistområdene). Hyggelig personale som ikke var for påtrengende og hyggelig lokale.

Takk, Canaria2018
Anmeldt 18. november 2018 via mobile enheter

En god opplevelse angående mat og service. En av de bedre i Puerto Rico. Kan varmt anbefales for et godt restaurantbesøk.

Takk, Stig O. P
Anmeldt 19. september 2018 via mobile enheter

Kyllingbryst med geitost og spinat. Smakløst. Kyllingbryst med peppersaus ok. Lang tid før maten kom. Flott anrettet på tallerken men ganske smakløs. Dårlig lukt fra personalet. Hit kommer vi nok ikke igjen.

Takk, Milo B

Reisende som så på Restaurante Nube Fusión, så også på

Puerto Rico, Gran Canaria

Puerto Rico, Gran Canaria

Har du vært i Restaurante Nube Fusión? Del dine erfaringer!