“Middag”

Vurdert som nr. 30 av 214 Restauranter i Puerto Rico
God for: Familier med barn, Store grupper, Lokalt kjøkken
Middagsalternativer: Sent på kvelden, Frokost, Middag, Reservater
Anmeldt 4. september 2019 via mobile enheter

Nok en gang ble vi meget fornøyde. Spiste chateaubriand som var helt perfekt tilberedt. Kanaripotetene var også fortreffelige. Meget blide og hyggelige servitører.

Dato for besøk: september 2019
Takk, IngeO34

Anmeldt 10. april 2019 via mobile enheter

Av en ukes tur endte vi faktisk opp her 3 ganger. Maten, menneskene, servicen og stedet var veldig bra. Litt annerledes meny enn mange andre restauranter i området og det var også veldig positivt. Skal jeg tilbake til området skal jeg også tilbake til denne restauranten :)

Dato for besøk: april 2019
Takk, majaantonieo
Anmeldt 15. januar 2019 via mobile enheter

Vi spiste meksikansk mat. Maten var veldig god. Hyggelig betjening og trivelig sted i 2.etasje på Europasenteret. Kommer gjerne tilbake

Dato for besøk: januar 2019
Takk, ToneL298
Anmeldt 31. desember 2018

Vi spiste mye god mat her. Perfekte biffer og nydelig kanariske grønnsakssuppe. Fantastiske ansatte, med masse humor. Siste dagen 28.12.18, skulle vi ta avskjedsmiddag. Det ble å gå sulten hjem. Fikk servert 2 retter, kunne ikke spise noe. Kelnere var veldig lei seg, og sa det var ny kokk på.

1  Takk, TrailBlazer795691
Anmeldt 24. august 2018 via mobile enheter

bestilte kjøkkenets spesial rett, indrefilet med 3 sauser. nydelig og mørt kjøtt. eneste man kan trekke ned på er de kokte grønnsakene som du bestandig får servert her på Canari. alt i alt et veldig bra måltid!

Dato for besøk: august 2018
Takk, Linda P

Reisende som så på El Brasero, så også på

Puerto Rico, Gran Canaria

Har du vært i El Brasero? Del dine erfaringer!