God mat

God mat, mye mat. Hyggelig betjening. Spiste lammekoteletter, min partner spiste grillet laks... les mer

Anmeldt 12. januar 2022
evahP2283XN
Midt i smørøyet

For de som liker travle omgivelser. Grei plass og grei mat midt i handle og restaurantsenteret på... les mer

Anmeldt 7. mars 2020
MortenR627
Løkken, Norge

Anbefalte opplevelser i og i nærheten av Gran Canaria
Anmeldt 3. november 2018 via mobile enheter

Var en gjeng, fikk drikke fort men lang tid før vi fikk bestille mat, å enda lengre før vi fikk den. Vi var 6 stk å jeg fikk maten når de som fikk den først var ferdig. De sa den kom snart men tok over 10 min.. ingen avslag i prisen. Var flere ganger å sa det kom snart men tok alt for lang tid... når jeg såvidt var startet var alle ferdig

Dato for opplevelse: november 2018
Takk, 128linnb
Anmeldt 9. oktober 2018 via mobile enheter

Norskeplassen fremfor noen i Puerto Rico. Muligheter for god internasjonal mat og god drikke.
Lillebror holder trykket

Dato for opplevelse: oktober 2018
Takk, Alf_R_Jakobsen
Anmeldt 19. juli 2018 via mobile enheter

€60 for tre måltider uten alkohol, supertreg servering og i tillegg glemmes maten man faktisk bestiller (ikke inklusive i de €60). Glem det!

Dato for opplevelse: juli 2018
Takk, Kristian B
Anmeldt 19. april 2018 via mobile enheter

Tipp topp stemning på Lillebrors!
Vi var en god gjeng som besøkte stedet 2 ganger på samme uke. Gode drinker og shotter, personale var veldig hyggelig, og de gav oss masse gratis shots.
Pianomannen spilte våre ønskelåter, og duren gikk!
Minus for at Lillebror ikke spilte da vi var der, mn tror vi kom for sent.
Ta turen!

Dato for opplevelse: april 2018
Takk, Renate H
Anmeldt 16. mars 2018 via mobile enheter

Med Lillebror bak pianoet kom den ene drikkevisen etter den andre på løpende bånd. Lenge siden jeg har hørt "øl, øl og mere øl, det e det kjekkaste eg veit". God stemning men bare halvfullt lokalet tyder på at musikkutvalget bør fornyes. Morsomt besøk.

Dato for opplevelse: mars 2018
Takk, 277arnee