Midt i smørøyet

For de som liker travle omgivelser. Grei plass og grei mat midt i handle og restaurantsenteret på... les mer

Anmeldt 7. mars 2020
MortenR627
Løkken, Norge
FULL FEST

Det var på Lillebror det skjedde. Allsang og gamle norske drikkeviser og slagere på løpende bånd... les mer

Anmeldt 3. mars 2020
676helgeh
Kristiansand, Norge

Anbefalte opplevelser i og i nærheten av Gran Canaria
Delfin- og hvalsafari
33 anmeldelser
Anmeldt 11. desember 2018 via mobile enheter

Nydelig mat og hyggelig betjening. Restauranten ligger i enden av Puerto Rico shopping senter, noe som gjør at atmosfæren er rolig og behagelig.

Dato for opplevelse: desember 2018
1  Takk, Krittet
Anmeldt 8. desember 2018 via mobile enheter

Vi var 8 personer som spiste middag her i november. Alle bestilte laks og kokte poteter med agurksalat og sandefjordsmør. Vi hadde god erfaring med denne retten fra året før, men det vi fikk servert nå var ikke godt. Fisken var ikke god. Agurksalaten var to skiver slangeagurk. Potetene så ut som det var noe rester de hadde samlet opp og sandefjordssmøret vet jeg egentlig ikke hva var. Det ble et besøk her for oss i år. Hvis dette ikke blir bedre blir det siste gang.

Dato for opplevelse: desember 2018
Takk, 351hildeh
Anmeldt 3. november 2018 via mobile enheter

Var en gjeng, fikk drikke fort men lang tid før vi fikk bestille mat, å enda lengre før vi fikk den. Vi var 6 stk å jeg fikk maten når de som fikk den først var ferdig. De sa den kom snart men tok over 10 min.. ingen avslag i prisen. Var flere ganger å sa det kom snart men tok alt for lang tid... når jeg såvidt var startet var alle ferdig

Dato for opplevelse: november 2018
Takk, 128linnb
Anmeldt 9. oktober 2018 via mobile enheter

Norskeplassen fremfor noen i Puerto Rico. Muligheter for god internasjonal mat og god drikke.
Lillebror holder trykket

Dato for opplevelse: oktober 2018
Takk, Alf_R_Jakobsen
Anmeldt 19. juli 2018 via mobile enheter

€60 for tre måltider uten alkohol, supertreg servering og i tillegg glemmes maten man faktisk bestiller (ikke inklusive i de €60). Glem det!

Dato for opplevelse: juli 2018
Takk, Kristian B