Styr unna

Styr unna. Horible priser for drinker, uhøflig betjening og alt for støyende musikk. Gå heller 20... les mer

Anmeldt 29. mars 2023
ronny a
Styr unna.

Meget uhøflig og uprofesjonell servitør. Maten bedømmer vi til en meget svak 3 på terningen... les mer

Anmeldt 24. januar 2023
820olavh

Anbefalte opplevelser i og i nærheten av Gran Canaria
fra kr 469,23
fra kr 175,96
fra kr 469,23
fra kr 82,11
Anmeldt 12. januar 2019 via mobile enheter

God musikk og bra stemning i pianobaren. Vi spiste på Lillebrors Grill house hvor de har god mat og rause porsjoner slik at en voksen mann blir mett.

Dato for opplevelse: januar 2019
1  Takk, Dag1959
Anmeldt 3. januar 2019

Hyggelig personale, God musikk, God stemning og God drikke. Spiser ofte på Lillebrors Grill house, hvor de har god mat og hyggelige servitører også.

1  Takk, Raymond S
Anmeldt 11. desember 2018 via mobile enheter

Nydelig mat og hyggelig betjening. Restauranten ligger i enden av Puerto Rico shopping senter, noe som gjør at atmosfæren er rolig og behagelig.

2  Takk, Krittet
Anmeldt 8. desember 2018 via mobile enheter

Vi var 8 personer som spiste middag her i november. Alle bestilte laks og kokte poteter med agurksalat og sandefjordsmør. Vi hadde god erfaring med denne retten fra året før, men det vi fikk servert nå var ikke godt. Fisken var ikke god. Agurksalaten var to skiver slangeagurk. Potetene så ut som det var noe rester de hadde samlet opp og sandefjordssmøret vet jeg egentlig ikke hva var. Det ble et besøk her for oss i år. Hvis dette ikke blir bedre blir det siste gang.

Takk, 351hildeh
Anmeldt 3. november 2018 via mobile enheter

Var en gjeng, fikk drikke fort men lang tid før vi fikk bestille mat, å enda lengre før vi fikk den. Vi var 6 stk å jeg fikk maten når de som fikk den først var ferdig. De sa den kom snart men tok over 10 min.. ingen avslag i prisen. Var flere ganger å sa det kom snart men tok alt for lang tid... når jeg såvidt var startet var alle ferdig

Dato for opplevelse: november 2018
Takk, 128linnb