“Ikke fornøyd ”
Anmeldelse av Fran´s Gourmet

Fran´s Gourmet
Vurdert som nr. 86 av 209 Restauranter i Puerto Rico
Anmeldt 17. januar 2019 via mobile enheter

Bestilte andelår og pattegris. Andelåret var greit, men med en merkelig jordbærsaus passet dårlig. Pattegrisen kom uten saus, de forsikret at den kom snart. Måtte vente en stund og da sausen kom var det et bittelite beger. Vi ba om mer og ble mildt sagt overrasket over at det utgjorde 1,5 euro ekstra på regningen. Vi kommenterte det og ble møtt med at det var vanlig???? Det er første gang vi opplever dette etter å ha vært her nesten 20 ganger. Vi kommer ikke tilbake

Dato for besøk: januar 2019
1  Takk, 62ingunnh

Anmeldt 3. januar 2019 via mobile enheter

Vi har spist her flere ganger med bare gode minner. Fantastisk mat, hyggelig personale og fin atmosfære. Mixed Paella er absolutt å anbefale.

Dato for besøk: januar 2019
Takk, tora2019
Anmeldt 22. november 2018

Spiste her to ganger i løpet av vår ferieuke og var like fornøyd med begge måltid. God mat, god service og hyggelig om enn litt stressende atmosfære. Sist nevnte kan nok tilskrives at restauranten var mer enn full av gjester. Bordene står tett så det er lett å komme i prat med gjester på nabobordet.

Takk, Fredrik_Monica
Anmeldt 17. juni 2018 via mobile enheter

Fantastisk sted å spise! Veldig god mat og hyggelig betjening! Anbefaler på det sterkeste å spise her om du er i Puerto Rico :)

Dato for besøk: juni 2018
Takk, Maleirgulen
Anmeldt 15. juni 2018 via mobile enheter

Anbefaler alle som er i Puerto rico å ta turen innom Fran's Gourmet for et fantastisk måltid, enten det er lunsj eller middag. Så god service som Jerry og resten av dei ansatte yter finner man ingen andre plasser!!! Vil du bli ivaretatt og få et kanon måltid er ikkje det vits i å nøle.

Dato for besøk: juni 2018
Takk, Kristian T

Reisende som så på Fran´s Gourmet, så også på

Puerto Rico, Gran Canaria

Har du vært i Fran´s Gourmet? Del dine erfaringer!