“Fantastisk, anbefales - må prøves av alle som er glad i piazza og italiensk mat”
Anmeldelse av VIP Pizza

VIP Pizza
Vurdert som nr. 2 av 209 Restauranter i Puerto Rico
Anmeldt 13. november 2018 via mobile enheter

En stor opplevelse å spise på denne restauranten. Vi prøvde hvitløksbrødet og pizza med parmesan, rukkola og seranoskinke. Beste pizzaen og beste hvitløksbrødet vi noen gang har smakt. Her blir det garantert flere besøk. Hyggelig betjening inkludert pizzakokken. Mange besøkende til tross for den mest bortgjemte beliggenheten på kjøpesenteret i Puerto Rico. Etter å ha passert minst 10 innkasstere på andre resturanter fant vi denne perlen av en restaurant øverst innerst i senteret :)

1  Takk, mortenm489
118emanuelc, Propietario på VIP Pizza, svarte på denne anmeldelsenBesvart 14. november 2018

Grazie...

Anmeldt 25. oktober 2018 via mobile enheter

Hadde lest om denne resturangen på Trip Adviser der det var opplyst at dei hadde glutenfrie alternativer. Dei hadde ikkje det tilbudet, det eneste var Antipasta. Vi bestilte det for 2 pers. Maten var go den, men kan ikkje bedømme resturangen kun ut frå det. Glutenfri øl hadde dei heller ikkje. Kelnerne gjorde sitt beste og var hyggelige og imøtekomande. Men var nok svært skuffa når vi gjekk derifrå. Styr unna om du har glutenallergi.

Takk, randih666
Anmeldt 15. oktober 2018 via mobile enheter

Meget bra pizza-restaurant i shoppingsenteret sentralt i Puerto Rico. Den beste pizzaen jeg noensinne har smakt.

Takk, Alf_R_Jakobsen
Anmeldt 7. oktober 2018 via mobile enheter

God pizza, meget hyggelig betjening, litt stusselige lokaler på baksiden av kjøpesenteret! Alt i alt verdt penga.

Dato for besøk: juni 2017
Takk, Bjørn Rishovd R
Anmeldt 30. august 2018 via mobile enheter

Var 2 uker i gran canaria, fant denne plassen 4 dager før vi reiste hjem, så spiste her 3 av de 4 dagene, fantastisk mat alle de rettene vi spiste å fantastisk service.

Dato for besøk: august 2018
Takk, kevinbV7554NN

Reisende som så på VIP Pizza, så også på

Puerto Rico, Gran Canaria
Puerto Rico, Gran Canaria

Har du vært i VIP Pizza? Del dine erfaringer!