“VIP all the way”
Anmeldelse av VIP Pizza

VIP Pizza
Vurdert som nr. 3 av 210 Restauranter i Puerto Rico
Anmeldt 10. januar 2019 via mobile enheter

Nydelig service, nydelig pizza. Et lite stykke Italia midt i Puerto rico. Like bra hver gang, kommer tilbake.

Dato for besøk: januar 2019
Takk, 54madsb

Anmeldt 7. januar 2019

Herlig italiensk pizza og musikk mens det vises film fra Italia på motstående husvegg. Kommer ikke nærmere Italia i Puerto Rico.
Ingen "innkastere" på denne restauranten, du må bare vite om den, der den ligger godt bortgjemt. Kan bli litt venting på maten dersom de har mange bestillinger for henting. Dette trekker jeg litt for, men ellers gir jeg de beste anbefalinger.

Dato for besøk: januar 2019
Takk, 330s_lvim
Anmeldt 28. desember 2018 via mobile enheter

Vi gikk dit på grunn av mange positive anmeldelser her. Vi ble ikke skuffet. Kjøpte to forkjellige pizza, og begge var helt topp. En kan ikke forvente at pizza skal bli så mye bedre enn dette.

Takk, Obetten
Anmeldt 30. november 2018 via mobile enheter

For andre gang besøkte jeg VIP Pizza. Også denne gangen spiste jeg VIP Pizza til 12 euro. Fantastisk. Har aldri fått så god pizza i Italia. Eller andre steder.

Takk, Egil A
Anmeldt 22. november 2018 via mobile enheter

Vi var på VIP Pizza i fjor og var meget fornøyd. Blide, hyggelige servitører og anmeldelsen vår var full av lovord.
Siden vi var så fornøyd dro vi tilbake i år også på vår tur til Puerto Rico.

Siden besøket vårt i fjor har pizzaen tapt seg noe, dette hovedsaklig på smak. Bestilte samme pizza nå, og det var VIP.
Vi fikk også anbefalt hver vår vin til pizzaen.

Snakene var ok, ikke noe overveldende.

Problemene startet imidlertid på natten da undertegnede ble matforgiftet og måtte bruke halvannet døgn på å komme meg. Dette grunnet en skalldyrallergi. Dette satte en midlertidig stopper for ferien.

I fjor kritiserte jeg VIP Pizza for å ikke være nøye nok med håndhygiene og soneinndeling når kokken laget pizza, noe som sørger for overføring av sporer fra forskjellig ingredienser og pizzaer til andre. Det gikk imidlertid bra da, men ikke denne gangen.

Håper dere nå kan skjerpe rutinene deres. For enkelte er det ikke bare snakk om et par døgn på toalett og hotellrom, men i verstefall døden.

Matsikkerheten, samt at konseptet har tapt seg gjør at dere derfor får 1/5.

1  Takk, Hryslett
118emanuelc, Propietario på VIP Pizza, svarte på denne anmeldelsenBesvart 23. november 2018

Hernic ,sicuro tu troverai un ristorante piu' igenico ,fresco e genuino ,del ViP a portorico !!
....complimenti .

Reisende som så på VIP Pizza, så også på

Puerto Rico, Gran Canaria
Puerto Rico, Gran Canaria

Har du vært i VIP Pizza? Del dine erfaringer!