“Fantastisk italiensk pizza”
Anmeldelse av VIP Pizza

VIP Pizza
Vurdert som nr. 3 av 209 Restauranter i Puerto Rico
Anmeldt 28. januar 2019 via mobile enheter

Den beste italienske pizza jeg har smakt til nå. Her er det ingen innkastere og annet Mik mak. To italienske brødre driver stedet. Veldig hyggelig og rask servering. Anbefales på sitt sterkeste.

1  Takk, Whirlwin

Anmeldt 27. januar 2019 via mobile enheter

Bestillte 2 pizzaer her og må få si de var fantastisk god. Kjempe munter betjening og tepper for dem som fryser. Litt vanskelig og finbe ettersom man må gå igjennom sixty nine 2 som er en bar i 3 etasje, men absolutt verdt det.

Takk, Thomas R
Anmeldt 10. januar 2019 via mobile enheter

Nydelig service, nydelig pizza. Et lite stykke Italia midt i Puerto rico. Like bra hver gang, kommer tilbake.

Takk, Mads B
Anmeldt 7. januar 2019

Herlig italiensk pizza og musikk mens det vises film fra Italia på motstående husvegg. Kommer ikke nærmere Italia i Puerto Rico.
Ingen "innkastere" på denne restauranten, du må bare vite om den, der den ligger godt bortgjemt. Kan bli litt venting på maten dersom de har mange bestillinger for henting. Dette trekker jeg litt for, men ellers gir jeg de beste anbefalinger.

Takk, 330s_lvim
Anmeldt 28. desember 2018 via mobile enheter

Vi gikk dit på grunn av mange positive anmeldelser her. Vi ble ikke skuffet. Kjøpte to forkjellige pizza, og begge var helt topp. En kan ikke forvente at pizza skal bli så mye bedre enn dette.

Takk, Obetten

Reisende som så på VIP Pizza, så også på

Puerto Rico, Gran Canaria
Puerto Rico, Gran Canaria

Har du vært i VIP Pizza? Del dine erfaringer!